پرسپولیس می تواند از استوکس غرامت بگیرد؟

مهاجم ایرلندی پرسپولیس با وجود بی انضباطی و ترک این تیم ظاهرا نمی خواهد و قرار هم نیست به پرسپولیس غرامت بدهد.

آنتونی استوکس تنها یک ماه پس از عقد قرارداد 250 هزار دلاری برای مدت پنج ماه با باشگاه پرسپولیس، تصمیم به ترک ایران گرفت تا نشان دهد همچنان یکی از بی انضباط ترین خارجی های تاریخ فوتبال ایران است.

 

او که در دوران مدیریتی محمدحسن انصاریفرد با پرسپولیس قرارداد بست توانست در همان ابتدا 150 هزار دلار بصورت نقد دریافت کند و سپس تنها پس از حضور 65 دقیقه ای با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا این تیم را رها کرد.

 

مدیران وقت پرسپولیس پس از جدایی استوکس عنوان کردند که این بازیکن بابت هر جلسه غیبت در تمرین و همچنین بازی نکردن برای پرسپولیس مبلغ قابل توجهی را به عنوان غرامت باید پرداخت کند. مدیر برنامه های ایرانی استوکس هم عقیده دارد که باشگاه پرسپولیس می تواند از استوکس شکایت کند و حتی استوکس را جریمه کند.  

 

پس از رفتن انصاریفرد و بررسی قراردادِ این بازیکن مشخص شد که استوکس در بندهای مربوط به پرداخت غرامت نیازی نیست پولی بابت این موضوع پرداخت کند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قصد دارد در صورت ادعای دوباره انصاریفرد و اطرافیانش قرارداد استوکس را رسانه ای کرده تا هواداران این باشگاه درجریان جزئیات قرار بگیرند.

 

مدیران باشگاه پرسپولیس تا کنون تنها دونامه برای استوکس و مدیر برنامه های او ارسال کرده و خواهان بازگشت هرچه سریعتر وی به ایران شده اند.

استوکس نیز به نامه دوم سرخ ها پاسخ داده و عنوان کرده پس از اتمام دوران شیوع ویروس کرونا حاضر به بازگشت به تهران خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها