مبارزه رئال و بارسلونا برای خرید گلزن آرسنال

پیر آمریک اوبامیانگ مورد توجه تیم های بزرگ لالیگا قرار گرفته است.

 قرارداد پیر آمریک اوبامیانگ یک سال دیگر با باشگاه آرسنال به اتمام خواهد رسید و این مهاجم اهل گابن نیز تا به امروز تمایل چندانی به تمدید قرارداد نشان نداده است. به نظر می رسد ماندن اوبامیانگ در لندن منوط به صعود آرسنال به لیگ قهرمانان است و شانس چندانی نیز در خصوص رخ دادن این اتفاق وجود ندارد.

 

 

اما نشریه فرانس فوتبال مدعی شد دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید در فصل تابستان برای خرید اوبامیانگ اقدام خواهد کرد. به نظر می رسد بارسلونا برای جذب این مهاجم 29 ساله اقدام کرده و حتی برخی اخبار حاکی از آن است که اوبامیانگ برای اقامت در شهر بارسلون خانه ای آنجا خریده است.

 

البته آرسنال برچسب 60 میلیون پوندی به اوبامیانگ زده که از نظر بارسلونا برای بازیکنی که تنها یک سال قرارداد دارد رقم هنگفتی است، اما رئال مادرید نیز قصد دارد برای خرید او وارد عمل شود و احتمال دارد لوکا یوویچ، مهاجم صرب و 22 ساله این تیم که در اولین فصل حضور در برنابئو توفیقی نداشت، به عنوان بخشی از قرارداد اوبامیانگ راهی ارسنال شود.

 

البته آرسنال امیدوار به حفظ اوبامیانگ بوده و می خواهد در صورت امکان با دومین گلزن لیگ برتر در فصل جاری توافق کند، اما مهاجم گابنی از ناکامی های متوالی و عدم صعود به لیگ قهرمانان به ستوه آمده و قصد دارد در تابستان لندن را ترک کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها