چراغ سبز دروازه‌بان کامرونی برای بازگشت به بارسلونا

آندره اونانا، دروازه‌بان کامرونی آژاکس، برای بازگشت به تیم سابق خود یعنی بارسلونا چراغ سبز نشان داد.

 بر اساس ادعای اکیپ، باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال جذب دروازه‌بان ۲۴ ساله آژاکس یعنی آندره اونانا است. با این حال انجام چنین انتقالی می تواند کمی دور از انتظار باشد چرا که باشگاه فرانسوی در حال حاضر کیلور ناواس و سرخیو ریکو را در اختیار دارد و آلفونس آرئولا نیز دیگر گلر این تیم است که در مقطع کنونی به صورت قرضی برای رئال مادرید بازی می‌کند.

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که باشگاه چلسی نیز علاقه زیادی به جذب دروازه‌بان کامرونی آژاکس داشته باشد. کپا آریزابالاگا وضعیت خوبی در این تیم لندنی ندارد و گفته می شود که فرانک لمپارد به دنبال جذب جانشینی برای اوست.

همه این گمانه زنی ها درباره آینده اونانا در حالی است که گفته می شود باشگاه سابق این بازیکن یعنی بارسلونا نیز یکی از مشتریان او به حساب می آید. بلوگرانا فعلاً با مارک آندره تراشتگن برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و به همین خاطر امکان حضور اونانا در این تیم کاتالانی وجود دارد.

دروازه بان کامرونی آژاکس حالا برای بازگشت به بارسلونا چراغ سبز نشان داده است. اونانا در این باره گفت: " همانطور که قبلاً گفتم بارسا خانه من است. اگر مجبور شدم به عقب برگردم، این کار را انجام می‌دهم. اما امروز ما هنوز از آن فاصله نداریم. من دروازه بان آژاکس هستم و خواهیم دید که در پایان فصل چه اتفاقی می افتد."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها