من باعث شدم لائوتارو به رئال نرود

رئیس آکادمی باشگاه راسینگ کلاب بیشترین نقش را در پاسخ منفی لائوتارو مارتینز به رئال مادرید در سال 2016 دارد.

من باعث شدم لائوتارو به رئال نرود

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از ورزش سه، لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر این روزها سخت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. مهاجم 22 ساله نراتزوری در دومین فصل حضورش در این باشگاه فوق العاده ظاهر شده و در بارسلونا او را بهترین جانشین برای لوئیس سوارز می دانند.

لائوتارو با مسی در تیم ملی آرژانتین نیز همبازی است و حضورش در بارسا قطعا می تواند به سود باشگاه کاتالان و همچنین آلبی سلسته شود.

چندی پیش رئیس راسینگ کلاب، باشگاه سابق لائوتارو فاش ساخت که این بازیکن در 18 سالگی پیشنهاد رئال را رد کرده بود.

آدریان روبن فرناندز رئیس آکادمی راسینگ در مصاحبه با آاس گفت که در واقع او بود که لائوتارو را به رد پیشنهاد رئال قانع کرد:« لائوتارو نوامبر 2016 بود که در تست باشگاه لینیرس در باهیا بلانکا شرکت کرده بود. فابیو رادائلی آنجا او را کشف کرد و به ما پیشنهاد جذبش را داد. خیلی زود با او قرارداد بستیم اما کمی بعد به ما اطلاع دادند که لائوتارو از رئال پیشنهاد دریافت کرده است. با او صحبت کردم و گفت تو هنوز هیچ کاری برای راسینگ انجام نداده ای. بمان و خودت را ثابت کن و مطمئن باش پیشنهادات مالی بهتری دریافت خواهی کرد و به راسینگ هم اینگونه سود بیشتری می رسد.»

فرناندز در مورد اینکه بین بارسا و رئال کدام باشگاه مناسب تر برای لائوتارو خواهد بود گفت:« او می تواند در هر باشگاه بزرگی بازی کند ولی شاید بارسا برای او تیم مناسب تری باشد. بارسا هافبک هایی دارد که می توانند به خوبی لائوتارو را در فضاهای خالی تغذیه کنند و مهمتر از همه، حضور مسی در این تیم است. در بارسا مالکیت توپ خیلی مهم است و لائوتارو در این سیستم راحت تر خواهد بود ولی او در رئال هم می تواند بدرخشد و خودش را ثابت کند.»

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها