حضور زانتی در سمینار زندگی فوتبالی دوحه؛ از کارگری ساختمان تا کاپیتانی تیم ملی آرژانتین

کاپیتان پیشین تیم ملی آرژانتین و نایب رئیس باشگاه اینترمیلان در سمینار زندگی فوتبالی دوحه حضور یافت و به بیان تجارب زندگی حرفه‌ای خودش در دوران بازیگری پرداخت.

حضور زانتی در سمینار زندگی فوتبالی دوحه؛ از کارگری ساختمان تا کاپیتانی تیم ملی آرژانتین

خاویر زانتی که در سمینار زندگی فوتبالی در دوحه حضور یافته بود، ضمن قدردانی از کشور میزبان و مسئولان برگزاری اظهار داشت: از 3 سالگی که پدرم توپ فوتبال را برای من خرید، این بازی را شروع کردم و برای همه مشخص شد که در این زمینه استعداد دارم، البته در اوایل دوران بازیگری سرمربی ایندیپندنت آرژانتین به دلیل خصوصیات فیزیکی من را نپذیرفت و گفت که تو با این بدن کوچک نمی‌توانی فوتبال بازی کنی، پدرم کارگر ساختمان بود و من هم تصمیم گرفتم فوتبال را رها کنم و کنار او کار کنم، اما مدتی بعد باشگاه تالیرس از من خواست به آنها بپیوندم و این پیشنهاد را قبول کردم.

ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین تصریح کرد: اتفاقا وقتی به لیگ دسته اول صعود کردیم، مقابل ایندیپندنت قرار گرفتیم و آنها از اینکه من را به خدمت نگرفته بودند، پشیمان شدند. سال 1995 تنها 21 سال سن داشتم که به اینترمیلان پیوستم. حضور در اینتر برای من تغییر بزرگی بود. من چهارمین بازیکن خارجی تیم بودم و می‌دانستم فرصتی دارم که باید از آن استفاده کنم. در سه سال اول حضورم در اینتر خانواده‌ام کنار من بودند. هیچ وقت فراموش نمی‌کنم که در اولین بازی چه احساس فوق العاده‌ای داشتم. باورم نمی‌شد که رویاهایم محقق شده و می‌توانم به چیزهای زیادی دست یابم. 

زانتی در پایان گفت: در روز ازدواجم هم تمرین کردم، چون من کاپیتان تیم بودم و الگویی برای سایرین محسوب می‌شدم. همان زمان از رئال مادرید و بارسلونا پیشنهاد داشتم، اما نمی‌خواستم این تیم را ترک کنم چون مایل بودم تاریخ را در اینجا به شکل دیگری بنویسم و هوادارن‌مان را خوشحال کنم. بازیکنان اینتر یکدل بودند و در کنار هم احساس مسئولیت می‌کردند. همین مسئله ما را به موفقیت رساند. فکر می‌کنم زمانی که فاتح لیگ قهرمانان شدیم، تمامی سختی‌های زندگی را پشت سر گذاشتم و فراموش کردم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها