آینده‌ای درخشان در انتظار استقلال است

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید همین که بعد از مدتها به جای سرپرست این باشگاه صاحب مدیرعامل شده، اتفاق خوبی است.

آینده‌ای درخشان در انتظار استقلال است

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از جام نیوز مجید نامجو مطلق می‌گوید همین که بعد از مدتها به جای سرپرست این باشگاه صاحب مدیرعامل شده، اتفاق خوبی است. مربی استقلال در ادامه می‌گوید کادر فنی حواسشان به تیم هست و بازیکنان را زیر نظر دارند تا در صورت ادامه لیگ بتوانند با آمادگی وارد مسابقات شوند.


با کرونا چه می‌کنید؟
ما هم مثل سایر مردم درگیر این ویروس خطرناک هستیم. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود و مردم به زندگی عادی خود برگردند. البته به مردم توصیه می‌کنم که در خانه بمانند و با رعایت اصول بهداشتی به از بین بردن هرچه زودتر این بیماری سرعت ببخشند.


استقلال بعد مدت‌ها صاحب مدیرعامل شد و رسما با حضوردر باشگاه کارش را شروع کرد چقدر مدیرعامل جدید را می‌شناسید ؟
خب ابتدا باید بگویم اینکه بعد از مدتها استقلال صاحب یک مدیرعامل شده خبر خوبی است و اینکه چقدر مدیر جدید را می‌شناسم باید بگویم سعادتمند را از نزدیک نمی‌شناسم اما مطالب خوبی در باره او شنیدم و تصورم این است که او گزینه مناسبی برای این پست است. البته بازهم تاکید می‌کنم باشگاه استقلال مدت زیادی بود، که فاقد مدیرعامل بود و به صورت سرپرستی اداره می‌شد و همین که بالاخره به جای سرپرست یک مدیرعامل کار را در دست می‌گیرد باید این را اتفاق خوبی دانست و می‌توان امیدوار بود با حضور او بسیاری از مشکلات حل شود.


پس عقیده دارید این تغیرات می‌تواند خوب باشد ؟
البته در این روزها که فوتبال در دنیا تعطیل است، نمی‌توان قضاوت دقیقی در مورد این تحولات داشت اما باید خوشبینانه نگاه کرد و به آینده امیدوار بود.


یعنی می‌توان روزهای خوبی را برای استقلال متصور بود ؟
چرا که نه. امیدوارم حالا که هم مدیرعامل مشخص شده، همه هواداران و پیشکسوتان هم پشت تیم باشند و هوای آن را داشته باشند تا بتوان آینده‌ای روشن برای آن ترسیم کرد.


شما هم مثل مربیان تیم‌های دیگر برای بازیکنان در دوران قرنطینه برنامه تمرینی دادهاید تا آماده باشند ؟
 بله همینطور است، به بچه‌ها برنامه داده‌ایم تا در منزل با تمریناتی که انجام می‌دهند آمادگی خود را حفظ کنند حتی دستگاه‌های جی پی اس در اختیار بازیکنان قرار داده شده و آنها در طول روز باید به هر شکل ممکن آمادگی خود را حفظ کنند.


 شما موافق ادامه برگزاری بازی‌ها هستید ؟
ان شاالله در وهله اول این ویروس از مملکت خارج شود و بیماران شرایط بهتری پیدا کنند. جان مردم از همه چیز مهمتر و این اولویت اول است و بعد از آن می‌شود به فوتبال و مسائل دیگر فکر کرد.


بعضی‌ها عقیده دارند که لیگ کلا باید تعطیل شود. شما با این تعطیلی موافق هستید یا اینکه لیگ ادامه پیدا کند ؟
بالاخره تیم‌ها هزینه کرده‌اند و می‌خواهد نتیجه بگیرند و برای خودشان برنامه  هدف دارند. در بالای جدول چند تیم در کورس قهرمانی هستند و در انتهای جدول هم برای بقا می‌جنگند بنابراین بهترین حالت ادامه مسابقات است اما در عین حال باید شرایط را هم بسنجیم و بر اساس آن تصمیم بگیریم.


با توجه به اشاره شما به این موضوع بعضی تیم‌ها که در کورس قهرمانی هستند اصراربه مشخص شدن تلکیف قهرمانی دارند حالا به هر نحوی که شده؟ 
به نظر من اصلا درست نیست.  این‌ها موضوعاتی است که در اولویت‌های بعدی قرار دارد. در حال حاضر اولویت اصلی سلامت مردم و جامعه است. حالا اینکه اگر ویروس ادامه دار باشد چه تصمیمی باید برای لیگ گرفته شود، اولویت بعدی است. البته باید در این خصوص به قانون هم توجه کرد و اینکه تصمیم فیفا را هم مدنظر گرفت چون لیگ‌های اروپایی هم تعطیل است و باید دید آنجا چه تصمیمی می‌گیرند. البته همانطور که گفتم نمی‌شود خرده هم گرفت بالاخره تیم‌ها هزینه کردهاند و زحمت کشیده اند.


شنیده می‌شود سازمان لیگ تصمیم دارد یک فرصت آماده سازی برای شروع دوباره رقابتها بدهد ؟
قطعا با توجه به تعطیلی صورت گرفته و استراحت زیادی که بازیکنان در این مدت انجام دادند باید آماده سازی دوباره صورت بگیرد.


گویا فرهاد مجیدی هم ایران نیست ؟
 بله درست است، اما ما با هم در ارتباط هستیم، مجیدی تا همین چند روز پیش در دبی حضور داشت ضمن آنکه برنامه تمرینات را با هم چک می‌کنیم تا بازیکنان آمادگی خود را از دست ندهند.


 بازیکنان خارجی‌های استقلال چه زمانی به ایران بر می‌گردند؟
ببینید هنوز چیزی بایت شروع دوباره مسابقات لیگ اعلام نشده و خود ما هم رسما از زمان شروع لیگ بی اطلاع هستیم. حتما اگر قرار باشد بازی‌ها برگزار شود، ما هم با بازیکنان خارجی صحبت خواهیم کرد که زودتر برگردند تا با تیم هماهنگ شوند. 


 درروزهای گذشته اتفاقاتی رخ داد که برخی از پیشکسوتان 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر موضع گیری کردند.  فکر نمی‌کنید این موضوع خوب نیست ؟
چرا من هم عقیده دارم این موضوع خوب نیست چرا که پیشکسوتان دوباشگاه شناسنامه فوتبال این دوباشگاه هستند. اما متاسفانه یک اتفاقی در رسانه ملی رخ داد و اشتباهی صورت گرفت که نباید انجام می‌شد.

باشگاهی مثل استقلال با میلیونها هوادار طبیعتا نباید با چنین آیتمی به سخره گرفته می‌شد اما خوشحال هستم که در نهایت این موضوع به عذرخواهی منجر شد.این اتفاق باعث شد تا برای رسانه ملی تجربه خوبی به دست بیاید که اگر قرار است در مورد باشگاهی پر هوادار مثل استقلال آیتمی ساخته شود مورد بازبینی و دقت قرار بگیرد. البته فرقی نمی‌کند این موضوع در خصوص پرسپولیسی‌ها هم صدق می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها