توضیحات پزشک معالج عباسعلی در مورد روند درمانی بانوی المپیکی کاراته

بابک زرگر امینی در مورد آخرین روند درمانی حمیده عباسعلی توضیحاتی ارائه کرد.

حمیده عباسعلی کاراته‌کای المپیکی کشورمان  به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط لیگامنت،  پای خود را به تیغ جراحان سپرد که این عمل موفقیت آمیز بود.

به همین منظور بابک زرگر امینی پزشک معالج عباسعلی که قبلا سهراب مرادی وزنه بردار المپیکی کشورمان را مداوا کرده بود, در مورد عمل جراحی عباسعلی در صفحه اینستاگرامی خود توضیحاتی ارائه کرد.

او در این باره نوشت: 

" حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان بعد از یک مدت طولانی که برای عمل جراحی و طی کردن روند درمانی اش در آلمان بود امشب به ایران باز می‌گردد. او در بازی فینال لیگ جهانی کاراته وان سالزبورگ برابر حریف ایتالیایی خود مصدوم  و با وجود پیروزی ۲ بر یک برابر حریفش, به بیمارستان منتقل شد.

آسیب دیدگی عباسعلی به حدی بود که ممکن بود این بازیکن المپیک توکیو را از دست بدهد. فدراسیون کاراته تصمیم گرفت تا عباسعلی تحت عمل جراحی توسط بابک زرگر امینی از ناحیه رباط زانو قرار بگیرد. بعد از ۳۵ روز از عمل جراحی، عباسعلی می‌تواند تمرینات سبک خود را بدون نیاز به عصا انجام دهد.

او در حال انجام فیزیوتراپی در آلمان بود. عباسعلی امشب از آلمان به تهران سفر می‌کند و تمرینات انفرادی خود را بعد از مدتی استراحت در پایتخت ایران پیگیری خواهد کرد.  بعد از اینکه المپیک یک سال به تعویق افتاد ستاره کاراته ایران مهلت دارد تا زمان بیشتری را برای ریکاوری سپری کند تا با آمادگی کامل در این مسابقه مهم و حیاتی برای درخشش بجنگد. "

توضیحات پزشک معالج عباسعلی در مورد روند درمانی بانوی المپیکی کاراته

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها