فوق ستاره استقلالی بر سر دوراهی بزرگ اروپایی!+ عکس

رسانه های ترکیه ای در حالی خبر تمدید قرارداد ترابوزان با حسینی را مطرح کردند که این بازیکن از بوندسلیگا پیشنهاد دارد و احتمال رفتنش به آلمان بیشتر از ماندن در ترکیه است.

 باشگاه ترابوزان اسپور قصد دارد در تعطیلات اجباری فوتبال این کشور، قرارداد بازیکنانش را برای فصل آینده تمدید کند.

هر چند مسابقات سوپرلیگ ترکیه به علت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس وارد تعطیلات اجباری شده است اما برخی باشگاه‌ها فعالیت خود برای بستن تیم فصل آینده آغاز کرده‌اند و در حال رایزنی با بازیکنان مدنظر خود هستند.

منابع خبری ترکیه‌ای خبر دادند باشگاه ترابوزان اسپور که یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل سوپرلیگ به شمار می‌رود، در اولین اقدام برای فصل آینده قصد دارد قرارداد بازیکنان اصلی خود را تمدید کند تا اسکلت اصلی تیمش را حفظ کند. در همین راستا یکی از بازیکنان اصلی که مدیران ترابوزان اسپور بدنبال تمدید قرارداد با او هستند، سید مجید حسینی مدافع سابق استقلال تهران است که این فصل بازیکن اصلی تیمش بوده است.

پیشنهاد تمدید قرارداد برای سید مجید حسینی در حالی مطرح شده است که این مدافع تیم ملی ایران در نیم فصل پیشنهادی جدی از سوی باشگاه هرتابرلین داشت اما با مخالفت ترابوزان اسپور نتوانست راهی بوندسلیگا شود، او در پایان فصل قراردادش به پایان می رسد و با توجه به اینکه هنوز هم از آلمان پیشنهاداتی دارد احتمال حضورش در بوندسلیگا بیشتر از ماندن در ترکیه است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها