پیام اینستاگرامی و احساسی مسی درباره کرونا +عکس

لیونل مسی در صفحه رسمی خود پیامی دلگرم کننده به کسانی که برای مقابله با کرونا تلاش می‌کنند، صادر کرد.

لغو مسابقات اروپایی و فوتبال در سراسر جهان به علت شیوع ویروس کرونا باعث شده تا ستاره‌های دنیای فوتبال هر کدام با انتشار پیامی به دنبال دلگرمی مخاطبان خود باشند.

لیونل مسی نیز از این موضوع استفاده کرد و پیامی احساسی برای هواداران خود و همه مردم جهان صادر کرد. او این پیام را با انتشار تصویری از دو پسر خود در اینستاگرام قرار داد و گفت: روزهای پیچیده ای برای همه است. ما از آنچه اتفاق افتاده نگران هستیم و می‌خواهیم کمک کنیم و خودمان را در جای کسانی قرار بدهیم که در شرایط بدی هستند. می‌خواهیم در کنار کسانی که ویروس کرونا به طور مستقیم آن‌ها یا خانواده و دوستانشان را تحت تأثیر قرار داده است، یا در خط مقدم و در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کار می‌کنند، مبارزه کنیم.

وی در ادامه می‌گوید: سلامتی میخواهم برای همه آن‌ها. سلامتی همیشه باید در اولویت باشد. لحظه ای استثنایی است و شما باید دستورالعمل های سازمان های بهداشتی و مقامات دولتی را دنبال کنید. فقط از این طریق می‌توان با کرونا به طور مؤثر مبارزه کرد. وقت آن است که مسئولیت پذیر باشید و در خانه بمانید، این بهترین فرصت است که از بودن در کنار خانواده خود لذت ببرید. شما را در آغوش می‌گیرم و امیدوارم که بتوانیم هرچه سریعتر این وضعیت را حل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها