وقتی یک قمقمه کابوس تاتنهام شد+ عکس

نوریچ موفق شد با شکست تاتنهام در ضربات پنالتی راهی دور بعد جام حذفی انگلیس شود.

وقتی یک قمقمه کابوس تاتنهام شد+ عکس

شاگردان ژوزه مورینیو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه خانگی خود در حالی به مصاف نوریچ رفتند که دو تیم در پایان 120 دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند تا تکلیف تیم صعود کننده در ضربات پنالتی مشخص شود.

اما نکته جالب توجه این بازی پیش از ضربات پنالتی بود وقتی تیم کرول درواز‌ه‌بان هلندی نوریچ قمقمه‌ی را در دست داشت که روی آن آنالیز پنالتی زنان تاتنهام توسط تیم آنالیز نوریچ روی آن نوشته شده بود. این آنالیز سرانجام موجب شد تا کرول دو پنالتی آخر شاگردان مورینیو را بگیرد و نوریچ موفق شود در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 تاتنهام را شکست دهد و حریف منچستریونایتد یا دربی کانتی در مرحله بعدی شود.

کرول در پایان این دیدار گفت: این رویای کودکی من به عنوان یک دروازه‌بان بوده است، همیشه دلم می‌خواست پنالتی بگیرم و در بازی‌های حساس با گرفتن پنالتی تیمم را به مراحل بالاتر برسانم. به همین جهت امشب بسیار خوشحال و خرسند هستم و این حس کاملا برای من خوشایند و پر غرور  است.  فکر کنم بر اساس آنچه روی قمقمه‌ام نوشته شده بود یکی از بازیکن‌ها را اشتباه کردم ولی از این اتفاق‌ها در ضربات پنالتی می‌افتد چون آدرنالین در این لحظات در اوج است و تمرکز واقعا دشوار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها