تیم‌های دیگر هم اگر می‌توانند به مهندسی متوسل شوند

پیشکسوت پرسپولیس با کنایه به بعضی افراد که به این تیم تهمت می‌زنند گفت: آیا نتیجه نگرفتن شما مقابل رقبایتان هم تقصیر پرسپولیس است؟

تیم‌های دیگر هم اگر می‌توانند به مهندسی متوسل شوند

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر و هجمه برخی افراد روی تیم و موفقیت‌هایش صحبت کرد که متن آن از نظرتان می‌گذرد.

 

نام پرسپولیس این روز‌ها ابزاری شده برای بعضی افراد که به تیم حمله کنند و ناکامی شان را توجیه کنند. در این خصوص به طور حتم چیز‌هایی شنیده‌اید؟
همۀ ما بازی‌ها را می‌بینیم. حتی محمد تقوی که یک استقلالی و کارشناس و مفسر است به حقانیت فوتبالی پرسپولیس اذعان داشته است. دیدیم که گفت پرسپولیسی‌ها حاصل تلاش و زحمت‌شان را گرفته‌اند. حالا بعضی‌ها صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که نباید بکنند. این که اسم پرسپولیس ایرانی نیست حتی غیرپرسپولیسی‌ها را نیز متعجب می‌کند. نباید ما به این صحبت‌ها اهمیت بدهیم و توجه کنیم.



خب این صحبت‌ها به هواداران پرسپولیس برخورده و آن‌ها را وادار به واکنش کرده است
نباید به این مسائل توجه کنیم. ما راه خودمان را می‌رویم. کُری‌خواندن همیشه در فوتبال بوده است. حالا هم بعضی‌ها به این مدل از کار متوسل شده‌اند. به نظرم آن‌هایی که نام پرسپولیس را غیرایرانی عنوان کرده اند اولا عمدا اینطور حرف می‌زنند و دوما شناخت درستی از تاریخ ایران و تاریخ فوتبال ایران ندارند.



موضوع دیگری که بعضی‌ها متحد شده‌اند تا موفقیت‌های پرسپولیس را زیر سوأل ببرند این است که نتایج پرسپولیس و موفقیت‌هایش مهندسی شده است.
بله، نتایج پرسپولیس مهندسی شده است. اما مهندسی از داخل تیم و باشگاه؛ آن هم بر اساس برنامه‌ریزی فوتبالی و مدیریتی. اتخاذ تدابیر فنی اصولی در تمرینات و برنامه‌های هماهنگ با مدیریت باشگاه نشان از کار اصولی و مهندسی‌شده در داخل خود پرسپولیس می‌دهد. دیگر تیم‌ها هم اگر می‌توانند به چنین روش‌های مهندسی متوسل شوند شاید بتوانند از لحاظ فوتبالی در کنار پرسپولیس قرار بگیرند.



بازی و برد مقابل شهر خودرو را دیدید؟ نظرتان راجع به عملکرد تیم چیست؟
پرسپولیس برابر شهرخودرو بازی ساده و راحتی نداشت. منتهی مراتب همان مهندسی داخلی که گفتم با تمرینات و اتخاذ تاکتیک‌های مناسب نتیجه داد و پرسپولیس موفق به کسب یک پیروزی خوب و مقتدرانه شد. همان روز سپاهان برابر ذوب‌آهن مساوی کرد و استقلال به گل‌گهر باخت. فردایش هم تراکتور به پارس‌جنوبی جم باخت. خب این نتایج هم مهندسی شده توسط پرسپولیس بود؟!



کمیته انضباطی هم طبق پیش‌بینی‌ها رای بازی با سپاهان را به سود پرسپولیس اعلام کرد.
در آن بازی سپاهان میزبان بود. پرسپولیس از تهران رفته بود و به عنوان تیم میهمان اول وارد زمین شد. در حالی که میزبان باید اول وارد زمین می‌شد. ما که تا به حال ندیده بودیم که تیمی به خاطر ازدحام هوادارانش مقابل هتل بگوید که نتوانستیم در زمان مقرر به ورزشگاه برسیم. این مسئله باب شود فردا تیم دیگری می‌گوید بچه‌ام تصادف کرده بود و هزار بهانه من درآوردی دیگر که ضعف‌های‌شان را پوشش بدهند. ویدئو‌هایی که از رختکن سپاهان بیرون آمد که دیگر کار پرسپولیس نبوده است. شما حرفه‌ای باش و سر زمان مقرر بیا داخل زمین، آن وقت چه کسی می‌تواند صحت ادعای شما را زیر سوأل ببرد؟ این مسائل ضعف‌های شما را ثابت می‌کند. فکر کردند می‌توانند با توسل به این مسائل بازی را تجدید کنند. کلا برخی می‌خواهند با توسل به برخی حرف‌ها و بازی‌ها ارزش اول شدن‌های پیاپی پرسپولیس را مخدوش کنند که نمی‌توانند به هدف‌شان برسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها