امیری نیامده گلزنی رابرای پرسپولیس شروع کرد

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در قالب دو تیم قرمز و طلایی به میدان رفت. ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات گلزنی امیری در بازی درون‌گروهی پرسپولیسی‌ها به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که پیش از این قرار بود امروز در دو دیدار دوستانه به میدان بروند، به دلیل شرایط نامساعد جوی، بارش باران و مه شدید، به بازی‌های تدارکاتی نرسیدند و در قالب دو تیم قرمز و طلایی به میدان رفتند. بازیکنان ابتدا زیر نظر کادر فنی به گرم کردن و تمرینات بدنسازی پرداخته و سپس در قالب دو تیم و زمان 90 دقیقه به بازی پرداختند. ترکیب تیم قرمز: بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و علی علیپور. ترکیب تیم طلایی: علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه، شایان مصلح، احسان حسینی، آدام همتی، سروش رفیعی، سعید حسین‌پور، وحید امیری، سعید کریمی، محمد حسینی و مهدی شریفی. دیدار دو تیم قرمز و طلایی با نتیجه پنج بر صفر به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید. گل‌های این دیدار توسط وحید امیری (2 گل)، مهدی شریفی (2 گل) و سعید حسین‌پور از روی ضربه کاشته به ثمر رسید. کریم باقری در دقیقه 35 به دلیل مصدومیت سید جلال حسینی به جای او با شماره 28 به میدان رفت. ابوالفضل درویش‌وند هم در دقیقه 60 به جای شایان مصلح وارد زمین شد. این دیدار در حضور هواداران و دوستداران پرسپولیس در زمین شماره 5 کمپ کارتپه ترکیه برگزار شد. بیشتر بخوانید بازی دوستانه پرسپولیس لغو شد انتهای پیام/ به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/2055058 مطالب پیشنهادی از سراسر وب yektanet-logo-sign yektanet-logo-type پیشنهاد توسط نمایندگی چه شرکت‌هایی را می‌شود گرفت؟ نمایندگی چه شرکت‌هایی را می‌شود گرفت؟ نرم افزار CRM چیست و چه کمکی به شما می کند؟ نرم افزار CRM چیست و چه کمکی به شما می کند؟ سفارش آنلاین غذای ایرانی خوشمزه و باکیفیت سفارش آنلاین غذای ایرانی خوشمزه و باکیفیت پلتفرم حرفه‌ای برگزاری وبینار، وب‌کنفرانس و کلاس آنلاین پلتفرم حرفه‌ای برگزاری وبینار، وب‌کنفرانس و کلاس آنلاین تا پایان تیر ،شش ماه اشتراک مناقصات مزایدات هدیه ببرید! تا پایان تیر ،شش ماه اشتراک مناقصات مزایدات هدیه ببرید! تا ۴۰ درصد تخفیف ویژه خرید انواع خرما (مخصوص تهرانی‌ها) تا ۴۰ درصد تخفیف ویژه خرید انواع خرما (مخصوص تهرانی‌ها) کتاب مدیریت دارایی آگاه را رایگان دانلود کنید کتاب مدیریت دارایی آگاه را رایگان دانلود کنید زعفرانیه را بهتر بشناسید!!! زعفرانیه را بهتر بشناسید!!! فروش مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان تفاوت قیمت 30 الی 40% فروش مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان تفاوت قیمت 30 الی 40% خرید گوشی های اقتصادی و به صرفه سامسونگ در مقداد آی‌تی خرید گوشی های اقتصادی و به صرفه سامسونگ در مقداد آی‌تی خرید آپارتمان 400 میلیونی در تهران خرید آپارتمان 400 میلیونی در تهران اگر به دنبال یک گوشی به قیمت می‌گردید، کلیک کنید اگر به دنبال یک گوشی به قیمت می‌گردید، کلیک کنید نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تسنیم در وب منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

امیری نیامده گلزنی رابرای پرسپولیس شروع کرد

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که پیش از این قرار بود امروز در دو دیدار دوستانه به میدان بروند، به دلیل شرایط نامساعد جوی، بارش باران و مه شدید، به بازی‌های تدارکاتی نرسیدند و در قالب دو تیم قرمز و طلایی به میدان رفتند.

بازیکنان ابتدا زیر نظر کادر فنی به گرم کردن و تمرینات بدنسازی پرداخته و سپس در قالب دو تیم و زمان 90 دقیقه به بازی پرداختند.

ترکیب تیم قرمز:

بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و علی علیپور.

ترکیب تیم طلایی:

علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه، شایان مصلح، احسان حسینی، آدام همتی، سروش رفیعی، سعید حسین‌پور، وحید امیری، سعید کریمی، محمد حسینی و مهدی شریفی.

دیدار دو تیم قرمز و طلایی با نتیجه پنج بر صفر به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید. گل‌های این دیدار توسط وحید امیری (2 گل)، مهدی شریفی (2 گل) و سعید حسین‌پور از روی ضربه کاشته به ثمر رسید.

کریم باقری در دقیقه 35 به دلیل مصدومیت سید جلال حسینی به جای او با شماره 28 به میدان رفت.

ابوالفضل درویش‌وند هم در دقیقه 60 به جای شایان مصلح وارد زمین شد.

این دیدار  در حضور هواداران و دوستداران پرسپولیس در زمین شماره 5 کمپ کارتپه ترکیه برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها