انصاری‌فرد: سردار سلیمانی نگین شهادت و مقاومت بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: جوان‌هایی که در ورزشگاه‌ها با خیالت راحت مسابقات فوتبال را نگاه می‌کنند و بازیکنانی که به راحتی در فضای امن بازی می‌کنند، به خاطر فداکاری این بزرگان است.

انصاری‌فرد: سردار سلیمانی نگین شهادت و مقاومت بود

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌‌وگوی زنده با شبکه سوم سیما درخصوص شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: خدمت مردم عزیز کشورمان و تمام مسلمان‌های دنیا عرض تسلیت دارم. سردار سلیمانی را دوست و دشمن دوست داشتند، او پشتوانه و سنگر ما بود و خباثت‌های علیه کشورمان را خنثی می‌‌کرد. او مایه عزت، سرافرازی و امنیت کشور بود. دوست داشتم که او را از نزدیک زیارت کنم، همیشه می‌خواستم صورت ماه و دست ایشان را ببوسم اما خدا این سعادت را به من نداد، ما به سردار سلیمانی افتخار می‌کنیم و هر کجا هم که بنشینیم این را هم می‌گوییم.

مدیرعامل باشگاه  پرسپولیس در مورد که چرا سردار سلیمانی مایه افتخار همه ایرانیان بود گفت: به خاطر سادگی، خلوص، خدایی بودن، شجاعت، دلاوری و تبعیت از رهبری، همه اینها باعث شد که او را افتخار خودمان بدانیم. امروز عکس تمام  مردم و جوانان را که در فضای مجازی می‌دیدم عکس سردار سلیمانی بود. صبح که از خواب بیدار شدم این خبر را دیدیم و برای ما بهت‌آور بود و از این مساله خیلی ناراحت هستیم. 

وی خطاب به اهالی فوتبال، هوادران و مردم ایران تصریح کرد: به نظر من عملکرد سردار سلیمانی برای دفاع از وطن، خاک و ناموس می‌تواند راهنمای جوانان ما باشد. باید رشادت‌ها و خلوص ایشان را برای خودمان الگو قرار دهیم . سردار سلیمانی نگین شهادت و مقاومت بود و به ما درس بزرگ مقاومت داد که از دشمن نترسیم. امنیت کشور ما در سایه زحمت این بزرگمردان است. جوان‌هایی که در ورزشگاه‌ها با خیالت راحت مسابقات فوتبال را نگاه می‌کنند و بازیکنانی که به راحتی در فضای امن بازی می‌کنند، به خاطر فداکاری این بزرگان است. ان شاءالله از راه آنها به درستی درس بگیریم و راه‌رو این بزرگ‌مردان پیرو  ولایت باشیم. 

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها