شروع دوباره یا گل آخر جهانبخش؟

یک رسانه انگلیسی به بررسی فهرست خرید و فروش‌های زمستانی تیم فوتبال برایتون از جمله شرایط علیرضا جهانبخش پرداخت.

شروع دوباره یا گل آخر جهانبخش؟

به نقل از Independent انگلیس، تیم برایتون با برخی از بازیکنان در آغاز باز شدن پنجره نقل‌وانتقال‌های زمستانی همکاری‌اش را قطع خواهد کرد و بازیکنانی جدیدی جذب می‌شوند.

فدور چالوف، مهاجم 22 ساله تیم زسکا مسکو در ردیف نخست فهرست خریدهای زمستانی برایتون با پرداخت هزینه 15 میلیون پوندی قرار دارد. کیل واکر پترس، مدافع 22 ساله تیم تاتنهام دیگر گزینه انتقال به برایتون است که او نیز قیمت 15 میلیون پوندی دارد. شین دافی، علیرضا جهانبخش، لئون بالوگون و گلن مورای در فهرست بازیکنانی قرار دارند که احتمال جدایی آنها از برایتون در ماه جاری میلادی وجود دارد.

این رسانه انگلیسی درباره شرایط جهانبخش نوشت: شرایط این بازیکن اکنون نامشخص است. او با گلزنی در بازی برابر بورنموث و کار سخت در تمرین‌های برایتون این شانس را پیدا کرد تا همچنان به بازی‌اش در این تیم ادامه دهد. جهانبخش از شانس بازی اخیر استفاده کرد تا بهترین گل را برای برایتون به ثمر رساند. آیا این گل اجازه حفظ بازیکن 17 میلیون پوندی را می‌دهد؟

در ادامه این گزارش آمده است: هر چند گراهام پاتر (سرمربی) تایید کرد که خواهان ماندن جهانبخش در برایتون است و این بازیکن نیز گفته هیچ گاه خواهان انتقالش به تیم دیگری نبود. آیا بازی با بورنموت شروعی دوباره برای علیرضا جهانبخش بود با هدیه‌ای برای خداحافظی از برایتون؟ با اشتیاق منتظر این پاسخ می‌مانیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها