نصرتی: کالدرون جوانمردی کرد

محمد نصرتی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد گابریل کالدرون در مدت حضورش در ایران، جوانمردی کرد و پای پرسپولیس و هوادارانش ایستاد.

نصرتی: کالدرون جوانمردی کرد

محمد نصرتی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی مازندران،  گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس تا زمانی که 11 نفره بود، به بازی تسلط داشت و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف خلق کرد، اما پس از اخراج ربیع‌خواه، خیلی زود به لاک دفاعی رفت. اواخر مسابقه هم سیامک نعمتی مصدوم شد و پرسپولیس با 9 بازیکن به بازی ادامه داد که برای این بازیکن آرزوی سلامتی می‌کنم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس برای پیروزی مقابل شاگردان مهاجری تحت فشار بود، تصریح کرد: تیم در اواخر مسابقه فشرده بازی کرد و چشم به ضدحملات داشت. با این حال پرسپولیس توانست به خواسته خود برسد. تماشاگران استقبال خوبی از این مسابقه کردند و گفته شد ممکن است آخرین بازی گابریل کالدرون باشد. این حساسیت‌ها باعث شد استرس بالایی ایجاد شود و پرسپولیس، نساجی را با اقتصادی‌ترین نتیجه شکست دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تهدید کالدرون مبنی بر ترک سرخپوشان اظهار داشت: او واقعاً مربی خوبی است و در این مدت علاوه بر قابلیت‌های فنی، انسانیت خود را هم نشان داد. او به خاطر مشکلاتی که در پرداخت مبلغ قراردادش رخ داد، می‌توانست کارهای دیگری کند، اما چنین نکرد و پای پرسپولیس و هواداران ایستاد. تعطیلات نیم‌فصل، فرصت مناسبی برای برطرف شدن مشکلات است و اگر قرار باشد کالدرون از پرسپولیس جدا شود، الان باید چنین اتفاقی رخ دهد. فکر می‌کنم کالدرون برای پرسپولیس جوانمردی کرد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها