انتقاد مدیرعامل پرسپولیس از هواداران استقلال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتقاد از استقلالی‌ها گفت آنها هرگاه دچار مشکل می شوند، هجمه زیادی علیه پرسپولیس ایجاد می کنند.

انتقاد مدیرعامل پرسپولیس از هواداران استقلال

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتقاد از هواداران و پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت استقلالی ها هر وقت دچار مشکل می شوند، علیه پرسپولیس صحبت می کنند.

انصاری‌فرد درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه گروه‌ها مشکل است. گروه آسانی نداریم، چون تیم‌های اول کشور امارات در گروه ماست. ما هم تجربه لازم را داریم و امیدواریم با جذب مهاجم جدید، بتوانیم در این مسابقات موفق باشیم.

وی درباره برگزاری بازی با التعاون عربستان در زمین بی‌طرف و عدم میزبانی در ایران تصریح کرد:این وظیفه فدراسیون است و آنها باید در AFC رایزنی کنند. آنها ما را به عنوان متولی فوتبال ایران نمی‌شناسند. عربستانی‌ها از این موضوع بیشتر سود می‌برند. با این حال ما پس از چند سال از منافع خود در میزبانی از تیم‌های عربستانی محروم هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد اظهارات برخی هواداران و پیشکسوتان استقلال درباره باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد استراماچونی تصریح کرد: هواداران زیادی به ما پیام دادند که از منافع پرسپولیس دفاع کنیم. یک مربی با هر رزومه‌ای به استقلال آمده و حالا رفته است. هواداران استقلال هم ناراحت هستند و حق دارند، اما رفتن او چه ربطی به پرسپولیس دارد؟ پرسپولیس چه گناهی دارد؟ کالدرون هم بابت مسائل مالی مشکل دارد و ما ۱۱۲ هزار دلار او را پرداخت نکرده‌ایم. ما چه زمانی درباره استقلال صحبت کردیم؟

« گر مشکلی بوده، خودمان حل کردیم و گردن کسی نینداختیم.»، انصاری‌فرد ضمن بیان این جمله گفت:چرا هواداران، پیشکسوتان و مدیران استقلال به هر مشکلی که می‌خورند، از پرسپولیس مایه می‌گذارند؟ هجمه زیادی روی پرسپولیس است. شما حکم‌های صادره کمیته انضباطی و اشتباهات داوری علیه ما را ببینید. در چند سال اخیر چقدر از اشتباهات داوری ضرر کردیم؟ چرا گناه مشکلات خود را گردن پرسپولیس می‌اندازید؟ آن وقت می‌گویند پرسپولیس تیم دولتی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها