رفعتی: پنالتی پرسپولیس دیده نشد

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: اگرچه داور یک پنالتی پرسپولیس را ندید اما قاطعیتش در این مسابقه ستودنی بود.

رفعتی: پنالتی پرسپولیس دیده نشد

داود رفعتی ، در مورد نحوه قضاوت مرتضی منصوریان در بازی پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: داور بسیار جوان مسابقه پرسپولیس و نساجی دوندگی بسیار خوبی داشت و این مسابقه به وی انگیزه زیادی داده بود. شاید همین انگیزه و دوندگی زیاد موجب شد در بسیاری مواقع به بازیکنان نزدیک شود و در مسیر توپ قرار می گرفت.

وی افزود: با توجه به  تجربه بسیار کم این داور در لیگ برتر ، انتخاب او و حتی کمک داور دوم و داور پشت دروازه این مسابقه ریسک بالایی داشت. با این حال این داور قضاوت بدی را به نمایش نگذاشت. در دقیقه 26 مدافع نساجی بر روی بازیکن شماره 9 پرسپولیس در محوطه جریمه مرتکب خطا شد و داور باید برای پرسپولیس اعلام پنالتی می کرد. در دقیقه 58 اخطار دوم و اخراج به بازیکن شماره 18 پرسپولیس کاملا درست بود.

کارشناس داوری فوتبال تصریح کرد: کلیه کارت های زردی که داور به بازیکنان دو تیم داد کاملا صحیح بود. با توجه به اینکه مسابقه بسیار سخت گردید داور به خوبی توانست مسابقه را مدیریت کند. به جز صحنه ای که در محوطه جریمه نساجی اتفاق افتاد که امیدوارم من اشتباه کرده باشم. داور جوان آکادمی آسیا قضاوت قابل قبولی داشت. داور قاطعیتی ستودنی در این مسابقه داشت.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها