حمیداوی: از شرایط شهرخودرو راضی نیستم

مالک باشگاه شهرخودرو گفت:‌ اگر بگویم از شرایط تیم راضی هستیم واقعاً اینطور نیست و ما در دو تا سه بازی آخر به چالش خوردیم.

حمیداوی: از شرایط شهرخودرو راضی نیستم

فرهاد حمیدآوی مالک باشگاه شهرخودرو پس از شکست یک بر صفر تیم نساجی مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر در پاسخ به این سؤال که دلیل حضور شما امروز در ورزشگاه چیست، اظهار داشت: فکر می‌کنم روز جمعه به خاطر اینکه بازی‌ها تعطیل بود و دوست داشتم امروز بازی را تماشا کنم. انصاری‌فرد برای تماشای این بازی از من دعوت کرد و من هم به استادیوم آمدم و موضوع خاصی هم نبود.

مالک باشگاه شهرخودرو در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی براینکه گفته می‌شود چند بازیکن بزرگ گویا از تیم شما قرار است جدا شوند آیا صحت دارد یا خیر، عنوان کرد:‌ من اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است امید عالیشاه را جذب کنید، گفت: من خودم این موضوع را در رسانه‌ها خوانده‌ام، با امید صحبتی نکرده‌ایم لیست را از یحیی نگرفته‌ایم، دوشنبه تمرینات آغاز می‌شود و دوشنبه لیست را از یحیی می‌گیریم.

حمیدآوی افزود:‌ با دو بازیکن خارجی صحبت کرده‌ایم و اگر به توافق برسیم به زودی اعلام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از شرایط تیم راضی هستید یا خیر، گفت: اگر بگویم راضی هستیم واقعاً اینطور نیست. ما دو تا سه بازی آخر به چالش خوردیم و در بازی مقابل تراکتور در تبریز درگیر بی‌تجربگی شدیم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها