احمد نوراللهی: ابتدای فصل شرایط بدی داشتیم

کاپیتان پرسپولیس گفت: در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشتیم اما هر چه از زمان بازی ها گذشت رفته رفته بهتر شدیم.

احمد نوراللهی: ابتدای فصل شرایط بدی داشتیم

در یکی از دیدارهای معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز جمعه تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد.  

در این مسابقه که از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی با حضور ۳۵ هزار تماشاگر آغاز شد، وحید امیری (۳۴) برای پرسپولیس گلزنی کرد. به این ترتیب پرسپولیس ۳۴ امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. سپاهان هم ۳۱ امتیازی است. این تیم هم یک بازی معوقه با صنعت نفت دارد که این دیدار فردا برگزار می شود.  

نوراللهی گفت: یک بازی حساس و خوب را با پیروزی به پایان رساندیم باید اعتراف کنم نساجی در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه ما آورد اما خوشحالم بازیکنان ما با هوشیاری کامل تمام حملات تیم حریف را خنثی کرده و اجازه ندادند بازی به تساوی کشیده شود.

وی در خصوص عملکرد رادوشوویچ هم گفت: او نشان داده از قابلیت های بالایی برخوردار است عملکرد بسیار خوبی برابر مهاجمان نساجی داشت و توانست چند موقعیت مسلم را از حریف بگیرد.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه گفت: در ابتدای فصل شرایط خوب نبود چند بازی را هم واگذار کردیم اما با حمایت هواداران و همدلی که بین بازیکنان وجود داشت توانستیم دوباره به صدر جدول بازگردیم.

نوراللهی در مورد خطای مشکوک پنالتی که روی ترابی گرفته نشد، گفت: فکر می کنم پنالتی بود البته کارشناسان باید در این خصوص نظر دهند و من نمی توانم در این باره حرف زیادی بزنم.

وی  در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سرخپوشان تهرانی در نیم فصل دوم هم با قدرت بازی های خود را به پیروزی خواهند رساند یا خیر، گفت: همانند سه فصل پیش هدفمان قهرمانی در لیگ برتر است و باید تمام بازی های آینده را با موفقیت به پایان برسانیم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان و در خصوص شروع بازی های لیگ قهرمانان هم گفت: در لیگ قهرمانان تیم ها به مراتب سخت تر خواهند بود. حریفان از بازیکنان باکیفیت خارجی خوب سود می برند و ما باید با تقویت تیم خود آماده حضور در این رقابت سخت و نفس گیر باشیم.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها