قلعه‌نویی: امیدوارم کیفیت زمین اجازه دهد دو تیم فوتبال بازی کنند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است با حریف قدرتمندی بازی دارد که در نیم‌فصل نخست نوسانات کمی داشته است.

قلعه‌نویی: امیدوارم کیفیت زمین اجازه دهد دو تیم فوتبال بازی کنند

امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان حاضر شد و اظهار کرد:خوشحالم در شهری که مهد فوتبال است، بازی داریم. به اسکوچیچ تبریک می‌گویم زیرا تیمش فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. اگر زمان بازی‌های ما با صنعت نفت تداخل نداشته باشد، سعی می‌کنم بازی‌های این تیم را ببینم.

او در خصوص شرایط نامطلوب تیم‌های نفتی گفت: از وزیر نفت تقاضا می‌کنم تا فکری به حال تیم‌های نفتی کنند. ما سه تیم نفتی یعنی صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی جم در لیگ برتر داریم که زیر مجموعه وزارت نفت فعالیت می‌کنند. این‌ها تیم‌هایی هستند که در لیگ حرف‌هایی برای گفتن دارند که البته این موضوع زمانی صدق می‌کند که به آن‌ها رسیدگی شود. از زنگنه می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به این تیم‌ها داشته باشد. با توجه به مشکلات و دغدغه هایی که اکنون در کشور وجود دارد، فوتبال همه زندگی مردم شده است. امیدوارم فکری به حال این تیم‌ها کنند تا آن‌ها مشکلات مالی نداشته باشند.

قلعه‌نویی درباره بازی فردای تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: فردا ما بازی بسیار سختی را در پیش داریم. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است،  فوتبال زیبایی بازی می‌کند و به جز یکی دو بازی نوسان نداشته است و بقیه بازی ها را با یک برنامه بسیار خوبی به نمایش گذاشته است. ما هم باید نمایش خوبی را رائه دهیم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم که البته نداشتن چند بازیکن کار ما را سخت می‌کند. امیدواریم کیفیت زمین باعث شود تا شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم باشیم. با شناختی که از اسکوچیچ دارم، تیمش برای فوتبال بازی کردن وارد میدان می شود وامیدوارم کیفیت زمین این اجازه را به هر دو تیم برای یک فوتبال خوب بدهد.

او در خصوص غایبان تیمش گفت: محبی و نورفکن دو بازیکنی هستند که در اختیار تیم ملی امید هستند که البته نورافکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای تیم ملی امید هم بازی کند. همچنین ایرانپوریان، نقی زاده، مصدوم هستند و پورقاز و مسلمان را هم نخواهیم داشت.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها