روی سلامتی کیمیا علیزاده ریسک نمی کنیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو درباره وضعیت کیمیا علیزاده گفت: اولویت ما سلامتی ورزشکار است و روی سلامتی کیمیا ریسک نمی‌کنیم.

روی سلامتی کیمیا علیزاده ریسک نمی کنیم

زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو درباره آخرین وضعیت کیمیا علیزاده گفت:  امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته در مسابقات قاره ای کسب سهمیه المپیک را داشته باشیم. از فردا اردوها را آغاز خواهیم کرد. با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم تلاش می کنیم با کسب سهمیه دل مردم را شاد کنیم. اولویت فدراسیون و مردم این است که روی سلامتی کیمیا ریسک نکنیم.  

سروی ادامه داد: باید بر اساس نامه کتبی پزشک جراح نظر قطعی را اعلام کنیم تا زمان ورود کیمیا علیزاده به گردونه رقابت ها مشخص شود. کیمیا پس از افتخارآفرینی در المپیک یک بار دیگر در مسابقات جهانی حماسه سازی کرد و مدال نقره را بدست آورد. پس از آن به دلیل آسیب هایی که برای او بوجود آمد علیرغم اینکه حمایت از او وظیفه ما بود از نظر اخلاقی نیز در کنار کیمیا بودیم و بهترین پزشکان را بکار بردیم و لحظه ای از او غفلت نکردیم.

وی در ادامه درباره نقش فدراسیون در حفظ ستاره های این رشته و افرادی مانند فرزان عاشورزاده که زمانی به «سونامی» تکواندو ملقب شده بود، گفت: سونامی و نابودگر القابی بود که فدراسیون جهانی در مقطع به ورزشکاران ایرانی دارد و نمی دانیم هدف از این القاب چه بود؟ فدراسیون ایران نقشی درباره این القاب نداشت. درباره کیمیا علیزاده این اطمینان را می دهم هر آنچه که وظیفه ما بود انجام داده ایم. جایی نبوده که از این ورزشکار غفلت کنیم و او را رها کرده باشیم. اولویت ما ابتدا سلامت ورزشکار و سپس قهرمانی است.

سروی در پایان گفت: همانطور که برای سایر ورزشکاران با توجه به نظر پزشکان به دلیل آسیب دیدگی مرحله اول رقابت های انتخابی را برای ورزشکار آسیب دیده فرجه می دهیم در صورت رفع آسیب دیدگی می توانیم در مرحله دوم انتخابی از او استفاده کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها