مربی پارس جنوبی: باشگاه به ۱۲ یا ۱۴ نفر از بازیکنان پول داد!

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که مدیران این باشگاه دریافتی ۱۲ یا ۱۴ نفر از اعضای این تیم را به ۵۰ درصد رسانده است.

مربی پارس جنوبی: باشگاه به ۱۲ یا ۱۴ نفر از بازیکنان پول داد!

مهدی نوری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل پیکان گفت: چند سال بازیکن پیکان بوده‌ام و ساختار این باشگاه را از لحاظ فنی و اداری می‌شناسم. حسین فرکی مربی قبلی من بوده و او را می‌شناسم. فرکی از لحاظ فنی و شخصیتی انسان بسیار خوبی است. پیکان برخلاف جایگاهش در جدول، از لحاظ فنی تیم خیلی خوبی است و ما کاری به رتبه این تیم نداریم. عملکرد فنی پیکان را می‌بینیم و بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ایم.

وی درخصوص پرداخت قرارداد بازیکنان پارس جنوبی گفت: تا قبل از امروز (دوشنبه) 30 درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده بود. در قرارداد همه بازیکنان ذکر شده که تا نیم‌فصل باید 50 درصد قرارداد آنها پرداخت شود. باشگاه امروز مبالغی برای 12 یا 14 نفر پرداخت کرده و قول داده‌اند که در روزهای آینده، این پول را به صورت کامل پرداخت کنند.

مربی پارس جنوبی درباره وضعیت مهدی ترکمان تصریح کرد: ترکمان اجازه گرفت و از اردوی تیم جدا شد، اما دیگر برنگشت و قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرد. با نامه‌نگاری‌های باشگاه، جلوی قرارداد او گرفته شد و ترکمان مجبور است برگردد. او اگر امروز یا فردا به اردوی پارس جنوبی اضافه شود، در بازی فردا حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید

نوری با بیان اینکه اگر باشگاه پارس جنوبی 50 درصد قرارداد اعضای تیم را پرداخت کند، از معدود باشگاه‌هایی خواهد بود که به این حد نصاب می‌رسد، خاطرنشان کرد: ابتدای فصل در بستن قراردادها، دقت لازم را نکردند و به این مشکل برخوردند. اگر کمی دقت می‌کردند، با این مشکل مواجه نمی‌شدند.

وی با اشاره به زمان کوتاهش برای فعالیت در پارس پس از جدایی فراز کمالوند گفت: از زمانی که مسئولیت فنی تیم به من و جم‌رتبه سپرده شد، زمان کافی نداشتیم، اما در همین زمان کم روی نقاط ضعف پیکان کار کردیم و آنالیز خوبی داشتیم. زمان کمی برای آنالیز پرسپولیس داشتیم، اما خیلی خوب مقابل این تیم ظاهر شدیم.

مربی پارس جنوبی با تمجید از عملکرد زردپوشان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بچه‌ها در این مسابقه هر چه در توان داشتند، در زمین گذاشتند و اگر باتیستا اخراج نمی‌شد یا داور اشتباه نمی‌کرد، با یک امتیاز از زمین خارج می‌شدیم. روی نقاط ضعف پیکان کار کردیم و اگر بچه‌ها برنامه‌های ما را در زمین اجرا کند، با نتیجه خوبی از زمین خارج می شویم.

نوری درباره غایبان پارس جنوبی مقابل پیکان گفت: محمد ابراهیمی و بابک حاتمی مصدوم و مگنو محروم است. ترکمان هم کنار ما حضور ندارد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها