نوری: از پارس جنوبی می‌روم

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: اگر تا سه‌شنبه مشکلات حل نشود، از این تیم جدا خواهم شد.

نوری: از پارس جنوبی می‌روم

محمد نوری پس از شکست یک بر صفر پارس جنوبی مقابل پرسپولیس گفت: بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند و از جان‌شان مایه گذاشتند، اما اخراج نا به حق یک بازیکن و عدم تمرکز در دقیقه پایانی باعث شد گل دریافت کنیم و شکست بخوریم. بازیکنان پارس جنوبی  با شرف و آبرو بازی کردند و همه توان خود را گذاشتند.

وی با تبریک این برد به هواداران پرسپولیس ادامه داد: در صحنه‌ای که داور پنالتی گرفت، اعتراض کردیم و داور هم پس از مشورت با داور پشت دروازه تصمیمش را تغییر داد. آن صحنه هند نشد و داور نباید به مگنو باتیستا کارت زرد نشان می‌داد اما این کار را انجام داد و او در نهایت با دریافت یک کارت زرد دیگر اخراج شد.

کاپیتان پارس جنوبی اظهار داشت: داوران باید دقت بیشتری کنند، چون بازی‌ها در نیم فصل دوم حساس‌تر است. برخی تیم‌ها برای قهرمانی و برخی هم برای بقا می‌جنگند. تیم‌هایی مثل ما مشکل دارند و نباید چنین اتفاقاتی برای‌شان رخ بدهد.

نوری عنوان کرد: مسئولان باشگاه قول داده‌اند که تا قبل از دیدار با پیکان مشکلات را حل کنند. ما نیاز به بازیکن جدید داریم و در این باره در مضیقه هستیم.

وی گفت: به فراز کمالوند بابت زحماتی که کشید، خسته نباشید می‌گویم. حضور او در کنار تیم می‌توانست به ما دلگرمی بدهد. انشالله باشگاه یک مربی خوب و صاحب سبک انتخاب کند.

کاپیتان پارس جنوبی خاطرنشان کرد: امروز به خاطر مردم جم بازی کردم. از فصل گذشته 56 درصد طلب دارم. البته فرماندار و سایر مسئولان قول داده‌اند که مشکلات قبل از دیدار با پیکان حل شود. انشالله که این مسائل تا سه‌شنبه حل شود و در خدمت تیم پارس جنوبی باشم، در غیر این‌صورت از تیم جدا می‌شوم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها