۷ روز سرنوشت ساز در انتظار بشار رسن و پرسپولیس

باتوجه به عدم پرداخت حقوق بشار رسن، او می‌تواند به راحتی از پرسپولیس جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد.

۷ روز سرنوشت ساز در انتظار بشار رسن و پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس همچون دیگر تیم های ایرانی، این فصل با مشکلات مالی زیادی روبرو بوده است. این مشکلات تا امروز نیز ادامه دارند و حتی منجر به جدایی گابریل کالدرون و چند بازیکن این تیم از جمله بشار رسن بشوند. هافبک عراقی عملکرد خوبی داشت و توانست در مقابل ذوب آهن نیز یک پاس گل دهد. حالا در شرایطی که رسن حسابی در ترکیب تیم کالدرون جا افتاده، احتمال دارد عدم پرداخت حقوقش منجر به تصمیمی جدید از سوی او شود.

نکته عجیب این است که علاوه بر عدم پرداخت حتی یک دلار در فصل جاری، رسن ۳۰ درصد نیز از فصل گذشته طلب دارد. نکته دیگر نیز این که در موضوع بشار، انتقال پول با مشکل بانکی و تحریمی مواجه نیست و در واقع اگر باشگاه پرسپولیس، مبلغ را تامین کند، می تواند به صورت نقدی در اختیار هافبک شماره پنج عراقی قرار دهد.

سال گذشته در همین روزها، بشار رسن به نیم فصل پایانی قراردادش نزدیک می‌شد و پیشنهادی ۸۰۰ هزار دلاری از ام صلال داشت. باشگاه قطری تلاش می‌کرد تا رسن را راضی به جدایی از پرسپولیس کند اما در همان مقطع سرخپوشان به پیشنهاد مدیربرنامه بشار قرارداد او را تمدید و رسانه ای کردند. اگرچه این قرارداد فاقد اعتبار بود اما به هر حال باعث شد تا پیشنهادات رسن از بین بروند و سرانجام او در تابستان با سرخ ها به شکلی رسمی تمدید کرد.

حالا باوجود این که یک نیم فصل از قرارداد این بازیکن باقی مانده ولی تاخیر در پرداخت حقوق او سبب شده تا بشار بتواند به راحتی قراردادش را فسخ کند و جدا شود. البته هنوز پیشنهادی به این بازیکن نرسیده ولی تا هفته آینده و پس از بازی با نساجی، احتمالا تکلیف او روشن می‌شود و پیشنهادات جدید نیز فرا می‌رسند.

باشگاه پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد که علاقه ویژه ای به بشار رسن دارد، تلاش می‌کند تا این مبلغ را تامین کند اما در غیر این صورت، یک خارجی دیگر هم از ایران خواهد رفت. او در ماه های گذشته چند پیشنهاد از قطر، عربستان و ترکیه داشت ولی در مقطع کنونی هیچ درخواست رسمی برای جذبش وجود ندارد.

بشار پس از این که مجوز حضورش در جام خلیج فارس صادر نشد، تا حدی از باشگاه پرسپولیس نیز گله داشت چرا که این تورنمنت از اهمیت زیادی برای فوتبالیست های کشورهای عربی برخوردار است و بشار نیز می‌خواست در جام جهانی کوچک عرب ها، خود را نشان دهد. به هر حال او در سال های اخیر یکی از بی حاشیه ترین و در عین حال بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و عجیب است که سرخ ها او را به راحتی از دست بدهند.

 

منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها