قرعه آسان برای اینتر و منچستریونایتد

قرعه‌کشی اولین مرحله حذفی رقابت‌های لیگ اروپا برگزار شد و ۳۲ تیم حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

قرعه آسان برای اینتر و منچستریونایتد

قرعه‌کشی بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، امروز (دوشنبه) در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار و در آن مشخص شد که تیم‌های فوتبال اینتر و منچستریونایتد به ترتیب باید به مصاف تیم‌های لودوگورتس رازگراد بلغارستان و کلوب بروژ بلژیک بروند و میلاد محمدی و یارانش در تیم خنت بلژیک باید با تیم رم ایتالیا روبه‌رو شوند.

در این مرحله 24 تیم که از مرحله گروهی لیگ اروپا صعود کرده‌اند به همراه 8 تیمی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در گروه خود سوم شدند، به صورت حذفی با هم پیکار می‌کنند تا 16 تیم راهی مرحله بعد شوند.

از مرحله گروهی لیگ اروپا تیم‌های سویای اسپانیا، مالموی سوئد، بازل سوئیس، لاسک اتریش، سلتیک اسکاتلند، آرسنال انگلیس، پورتوی پرتغال، اسپانیول اسپانیا، خنت بلژیک، استانبول باشاک‌شهیر ترکیه، براگای پرتغال، منچستریونایتد انگلیس به عنوان سرگروه صعود کرده‌اند. چهار تیم سوم برتر حذف شده از لیگ قهرمانان اروپا (برحسب جایگاه‌شان در رده‌بندی یوفا) یعنی آژاکس هلند، اینتر ایتالیا، سالزبورگ اتریش و بنفیکای پرتغال نیز همراه به همراه سرگروه‌های مرحله گروهی لیگ اروپا در سید نخست قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی قرار می‌گیرند و به این ترتیب از این امتیاز برخوردار هستند که بازی برگشت را در خانه برگزار کنند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها