دنیل ارزانی در فهرست اروپایی سلتیک

نام بازیکن ایرانی استرالیایی تیم سلتیک اسکاتلند در فهرست اروپایی این تیم قرار گرفت.

دنیل ارزانی در فهرست اروپایی سلتیک

دنیل ارزانی که به دلیل مصدومیت و جراحی زانو ماه ها از مسابقات باشگاهی و ملی دور بود، در فهرست تیم فوتبال سلتیک برای دیدار با تیم اف کی ساریوو در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

در چارچوب دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا تیم سلتیک گلاسکو که دنیل ارزانی را به طور قرضی از منچسترسیتی به خدمت گرفته، فردا شب مهمان تیم اف کی ساریوو بوسنی است.

دنیل ارزانی که در اولین بازی خود برای سلتیک برابر داندی از ناحیه زانو به شدت مصدوم و مجبور به جراحی شد، پس از گذشت ۹ ماه در تمرینات برگشته است.

گرچه هافبک هجومی تیم ملی استرالیا انتظار داشت زمان بازگشتش به مسابقات، روز ۱۸ جولای در بازی برگشت سلتیک و سارایوو باشد، اما «نیل لنون» سرمربی سلتیک امروز نام او را در فهرست بازیکنان دیدار رفت هم قرار داد.

البته مشخص نیست که آیا ارزانی در بازی فردا به میدان برود یا خیر، اما همین که ارزانی در فهرست گنجانده شده، حداقل این یک نشانه مثبت بود.

این ستاره ۱۹ ساله درباره وضعیت خود گفت:

"همه چیز در حال حاضر واقعا خوب پیش می‌رود و همه چیز رو به راه است. فیزیوتراپی داشتم که خارج فصل پیش من بود و خیلی سخت تلاش می‌کنیم تا همه چیز را مرتب کنیم. "

"من در تمام طول دوران بازپروری (ریکاوری) در رسانه‌های اجتماعی چیز زیادی نگفته ام، اما از وقتی به استرالیا آمده ام چند مطلب منتشر کردم تا مردم بدانند هنوز زنده ام. "

"سخت‌ترین بخش جراحی زمانی بود که پایم را از گچ خارج کردم، پایم فقط پوست و استخوان بود. هیچ چیز دیگری وجود نداشت.

"آنجا بود که متوجه شدم قرار است بدم را دوباره بسازم، سخت بود، اما ما تقریبا به آنجا رسیده ایم. "

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها