محمدرضا زنوزی تهدید کرد : تراکتور را تحویل می‌دهم !

در شرایطی که نگاه هواداران فوتبال ایران معطوف به ورزشگاه آزادی بود، در یک منطقه سرد در شمالغرب ایران اتفاقات دیگری رخ داد.

محمدرضا زنوزی تهدید کرد : تراکتور را تحویل می‌دهم !

محمدرضا زنوزی که برای پیگیری امور تجاری خود در خارج از ایران به سر می برد امروز به طور ناگهانی با تماس سرپرست مدیرعاملی تیم مواجه شد. پشت خط صدایی بود که از او می خواست برای چند هوادار ناراحت از نتایج اخیر تراکتور صحبت کند.

محمدرضا زنوزی که خود درگیر مشکلات اخیر و افت ناگهانی تراکتور زیر نظر مصطفی دنیزلی بوده است، در این تماس تلفنی حرف های مهم و توضیحات مختلفی را درباره مسائل اخیر و برخی حاشیه های سازمان یافته علیه تیمش به زبان آورد که با انتشار فایل صوتی آن در فضای مجازی، دغدغه های جدیدی به وجود آمد.

به نظر می رسد زنوزی که در دومین سال متوالی مشغول حمایت مالی تراکتور است و در این مدت تمام راه ها را برای موفقیت امتحان کرده، از حاشیه ها و برخی حملات عصبانی و خشمگین است تا با وجود علاقه شدید به اداره تراکتور ناگهان بگوید به تبریز بر می گردد و تراکتور را تحویل می دهد. این صحبت غیرمنتظره در جمع هواداران در حالی اتفاق افتاد که تراکتور بعد از جدایی دنیزلی اتفاقا با فشار هواداران روی کار آمده اما فاقد کیفیت های لازم نشان داد بیش از گذشته به آرامش و اتحاد نیاز دارد. او گفت: به زودی {به ایران } بر میگردم و تیم را بر می‌گردانم. تا پایان فصل جاری همه هزینه ها را تقبل می کنم و پس از آن باشگاه را تحویل خودتان می‌دهم. نمی توانم بپذیریم که میلیاردی برای عشق و علاقه ام به آذربایجان و تراکتور هزینه کنم و تهمت بشنوم.

با صحبت های زنوزی حالا موج جدیدی از خبرها در کانال های هواداری در حال انتشار است و این صحبت که تراکتور دوباره به یک نهاد نظامی تحویل داده خواهد شد به ترند اول هواداران تبدیل شده است.

آیا زنوزی که از حاشیه های تمام نشدنی تراکتور به ستوه آمده واقعا از تیم داری خسته شده یا این دلسردی مقطعی است و او کار را ادامه خواهد داد؟

بعد از جدال خبرساز ماشین و تراکتور که برخلاف پیش بینی ها به سود برادر کوچکتر به پایان رسیده، تراکتور کارهای زیادی دارد…

 

منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها