کالدرون بهتر از گزینه احتمالی تیم ملی فوتبال ایران

عملکرد سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نوزدهم بهتر از برانکو ایوانکوویچ کروات است.

کالدرون بهتر از گزینه احتمالی تیم ملی فوتبال ایران

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با ۳ گل از سد ذوب آهن اصفهان گذشت و موفق شد در جدول رده بندی به حریفان صدر جدولی نزدیک‌تر شود.

برد سه گله سرخ‌ها سبب شد تا تیم گابریل کالدرون آمار گلزنی خود را بهتر و از میانگین یک گل در هر بازی عنور کند. آن‌ها اکنون با ۱۴ گل جزو برترین خط حمله‌های لیگ هستند و یک پله بالاتر از تیم برانکو ایوانکوویچ در لیگ هجدهم و شانزدهم قرار دارند. البته در لیگ  هفدهم آمار گلزنی تیم برانکو بهتر از کالدرون است.

پرسپولیس فصل گذشته در ۱۲ بازی توانست ۱۳ گل بزند و ۲۴ امتیاز نیز کسب کند و در لیگ شانزدهم نیز با همین تعداد گل ۲ امتیاز بیشتر گرفت. نکته جالب این است که سرخ‌ها حالا با یک گل بیشتر، ۲۲ امتیاز دارند.

شاگردان گابریل کالدرون در لیگ نوزدهم یک برد پنج گله مقابل شاهین دارند و مقابل ذوب آهن به دومین برد پرگل هم دست یافتند و سبب شد تا سرمربی آرژانتینی بالاتر از برانکو قرار بگیرد.

حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران در این باره گفت: تیم کالدرون با حضور نفرات زیاد، هجومی بازی می‌کند و این موضوع بسیار خوب است. این تیم در بخش حمله کارایی بهتری دارد و می‌تواند به سود هواداران پرسپولیس باشد.

او افزود: با گذشت زمان، کالدرون ترکیب پرسپولیس را شناسایی کرده و این موضوع خوب است. البته اگر من سرمربی بودم، کامیابی نیا را به جای ربیع خواه بازی می‌دادم، زیرا کارایی بیشتری دارد و البته حضور بشار رسن خیلی توانست به تیم کمک کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها