دفاع سردبیر «کوریره‌دلواسپورت» از تیتر جنجال‌آفرینش

نشریه ورزشی کوریره دلواسپورت به انتقادات از این روزنامه ایتالیایی که به نژادپرستی متهم شده است، پاسخ داد و از خود دفاع کرد.

دفاع سردبیر «کوریره‌دلواسپورت» از تیتر جنجال‌آفرینش

در پی انتقادات گسترده‌ در فضای مجازی و واکنش‌های تند اهالی دنیای فوتبال به تیتر روی جلد نشریه کوریره دلواسپورت، این روزنامه ایتالیایی از خود دفاع کرد.

کوریره که جزو معروف‌ترین نشریات ورزشی اروپاست، برای گزارش پیش‌بازی تیم‌های فوتبال اینتر و رم که امشب (جمعه) به مصاف هم می‌روند، عکس دو بازیکن سیاه‌پوست این تیم روملو لوکاکو (اینتر) و کریس اسمالینگ (رم) که جزو بهترین بازیکنان آنها در این فصل بوده‌اند را روی جلد برده و از تیتر «جمعه سیاه» استفاده کرده است که به زعم بسیاری این تیتر رنگ و بویی نژادپرستانه داشته است. به همین دلیل انتقادات فراوانی از این نشریه چاپ رم صورت گرفته تا جایی که دو باشگاه اینتر و رم، خبرنگاران کوریره‌دلواسپورت را از حضور در زمین تمرینی این دو تیم تا پایان ماه دسامبر محروم کرده‌اند.

علاوه بر این بازیکنان دو تیم هم از انجام هر گونه مصاحبه به این روزنامه منع شده‌اند. در این میان لوکاکو هم به تیتر نشریه کوریره دلواسپورت واکنش نشان داده و آن را احمقانه‌ترین تیتری که تا کنون دیده توصیف کرده است.

با این حال ایوان زاتزارو، سردبیر روزنامه کوریره‌دلواسپورت در گفت‌و‌گو با رادیو24 ایتالیا از تیتر جنجال‌آفرینی که انتخاب کرده، دفاع کرد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها