ذوالفقارنسب: عملکرد ویلموتس نتیجه‌ای برای تیم ملی فوتبال ایران به همراه نداشت

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ویلموتس با از دست دادن زمان، تلاشی برای تیم ملی نکرد و نتیجه‌ای برای ما به همراه نداشت.

ذوالفقارنسب: عملکرد ویلموتس نتیجه‌ای برای تیم ملی فوتبال ایران به همراه نداشت

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال کشورمان  با اشاره به عملکرد ویلموتس در بازی‌های تیم ملی اظهارکرد: ویلموتس قراردادی را با فدراسیون بست که مفاد، مبلغ و شرایط آن مشخص نبود.

او افزود: ویلموتس زمان را از دست داد وشناخت منطقی و علمی از شرایط فوتبالیست‌ها، شرایط روحی و روانی بازیکنان ما و از همه مهم‌تر که هیچ شناختی نسبت به حریفان ایران  پیدا نکرد و وارد عرصه مسابقات شد و ۲ باخت برای تیم ملی رقم زد.

ذوالفقار نسب ادامه داد: ویلموتس شرایطی را به وجود آورده که بسیار تمایل داشت از فوتبال ایران جدا شود و مشخص نیست شرایط قراردادش به چه صورت است. اگر ویلموتس بخواهد به همین منوال کارش را ادامه دهد، نمی‌تواند اثر گذاری مثبتی برای تیم داشته باشد. فدراسیون فوتبال، بایستی کمیته فنی واجد شرایط وصلاحیت داشته باشد که برای انتخاب سرمربی شاخصه‌ها و فاکتور‌هایی را در نظر بگیرد که فوتبال کشورمان را به سمت پیشرفت هدایت کند.

ذوالفقارنسب با اشاره به عملکرد کی روش در سال‌های گذشته ادامه داد: عملکرد کی روش یک عملکرد دوگانه‌ای در زمینه مسائل فنی فوتبال بود و نسبت به ساختار دفاعی فوتبال خوب عمل کرد، ولی رویه‌ها و اخلاق‌های غیر ورزشی او ناپسندبود. شاید سرمربیگری کی روش در برخی جنبه‌ها به نفع تیم ملی بود، ولی از لحاظ اذهان عمومی و مجامع بین المللی یک شخصیت بسیار ضعیف و غیرورزشی داشت. خیلی از مربیان ایرانی هستند که توانایی بالابردن پیشرفت تیم را دارند مشروط بر اینکه شرایط را برای آن‌ها نیز فراهم کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها