استیلی بهترین گزینه برای تیم امید است

سرمربی پیشین تیم امید معتقد است هیچ گزینه ای بهتر از حمید استیلی برای هدایت تیم المپیک در این مقطع وجود ندارد.

استیلی بهترین گزینه برای تیم امید است

هومن افاضلی صبح امروز یکشنبه در گفتگو با رادیو ورزش پیرامون وضعیت تیم ملی امید ایران اظهار داشت: به عقیده من اشتباه اصلی انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر یا مدیر فنی این تیم بود.

وی ادامه داد: استیلی به عنوان یک بازیکن بزرگ در تاریخ فوتبال ایران و یک مربی که بالاترین مدارک مربیگری فوتبال را در اختیار دارد در این مقطع باید مربیگری کند و شرایط سنی اون مناسب با مدیریت نیست بلکه می تواند همچنان به عنوان مربی فعالیت داشته باشد. از جهتی اساسا شرح وظایف و مسئولیت مدیر فنی تیم در فوتبال ایران به درستی مشخص نیست.

افاضلی اضافه کرد:در مقطع فعلی بهترین انتخاب ممکن برای این تیم خود حمید استیلی به عنوان سرمربی است. تا جایی که من مطلع هستم بین او و بازیکنان رابطه بسیار خوب و احترام متقابل در این تیم وجود دارد که بسیار مهم است.

این کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: مسئله دیگر پروسه شناخت یک تیم است که در کوتاه مدت اتفاق نمی افتد. استیلی تنها کسی است که این شناخت را دارد و با این تیم مدت ها کار کرده در حالی که فاصله کوتاهی تا آغاز مسابقات مانده فکر می کنم هیچ گزینه دیگری نمی توان برای این تیم تصور کرد. بهترین تصمیم همین است که در مقطع فعلی استیلی هدایت این تیم را در دست بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها