با موافقت مجیدی به تیم امید رفتم

مربی پیشین تیم فوتبال امید به صحبت‌های دستیار فرهاد مجیدی واکنش نشان داد و گفت: بعد از صحبت با اعضای کمیته فنی و موافقت فرهاد مجیدی به تیم امید رفتم.

با موافقت مجیدی به تیم امید رفتم

فرشاد ماجدی یکی از دستیاران فرهاد مجیدی در تیم فوتبال امید امروز در مصاحبه ای درباره حضور امید نمازی در این تیم گفت که مجیدی اصلا نمازی را نمی شناخته که بخواهد او را برای تیم امید پیشنهاد بدهد.

امید نمازی درباره حضورش در تیم فوتبال امید و صحبت های ماجدی گفت: اولین بار برای همکاری با تیم فوتبال امید صحبت هایی با اعضای کمیته فنی از جمله آقای محصص، آقای استیلی و آقای اکبر محمدی داشتم. سپس با خود فرهاد صحبت کردم که با حضورم در تیم امید موافقت شد. مشکلی وجود نداشت و برای همین به تیم امید در اردوی ازبکستان اضافه شدم.

وی درباره اینکه ماجدی گفته است که فرهاد مجیدی شما را نمی شناخته، تاکید کرد: من این صحبت را به این شکل نمی بینم. شاید منظور آقای ماجدی شناخت فنی است. وگرنه من در تیم ملی فوتبال ایران کار کرده ام و فرهاد مجیدی هم در یکی، دو دوره به اردو دعوت شد. ممکن است منظور ماجدی شناخت فنی بوده باشد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سئوال که آیا در کادر فنی حمید استیلی برای تیم امید حضور دارد یا خیر؟ یادآور شد: در حال حاضر پیشنهادی از یکی از باشگاه های آمریکا دارم که لیگ فوتبالش از ماه ژانویه آغاز می شود. به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده ام در صورتی می توانم با تیم امید کار کنم که فقط در «فیفادی» به این تیم ملحق شوم. صحبتم با فدراسیون چه زمانی که از ازبکستان برگشتیم و چه الان با حمید استیلی همین بود.

نمازی ادامه داد: فدراسیون اعلام کرد که آیا دوست دارم در کادر فنی تیم امید باشم که بنده اعلام کردم فقط در فیفادی این امکان برایم فراهم است. به فدراسیون گفتم که اگر برایتان مقدور نیست بهتر است با یک مربی داخلی به جای من صحبت کنید که فکر می کنم همین اتفاق هم افتاده و آقای استیلی یکی، دو انتخاب دیگر داشته است.

وی درباره پیشنهاد سرمربیگری اش در یک باشگاه آمریکایی هم گفت: با تیم زیر ۲۰ سال آمریکا به صورت پاره وقت کار می کنم که این پیشنهاد به دستم رسیده است. فوتبال آمریکا از نظر سخت افزار و کیفیت در حال پیشرفت است. لیگ این کشور الان به ۲۲ تیم رسیده و سال آینده به ۲۴ تیم افزایش پیدا می کند. فوتبال آمریکا با این روند به یکی از معتبرترین لیگ های دنیا تبدیل می شود. ضمن اینکه این کشور میزبان جام جهانی هم هست و اگر در این کشور بمانم برایم بهتر است.

مربی پیشین تیم فوتبال امید در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است بازیکنانی از ایران را هم با خودش به تیم جدیدش در آمریکا ببرد؟ اظهار کرد: یکی، دو بازیکن ملی پوش ایرانی مدنظر دارم و اگر در این تیم باشگاهی مشغول به کار شوم قطعا آنها را پیشنهاد می دهم. بازیکنان ایرانی در سطح تیم ملی می توانند به ما کمک کنند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها