حاشیه دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس+ عکس

پس از اشتباه لیست ورزشگاه فولادشهر درباره نام پرسپولیس، نام کامیابی‌نیا هم در لیست داده شده به خبرنگاران به غلط نوشته شده است.

حاشیه دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس+ عکس

تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

* هواداران پرسپولیس به محض ورود بیرانوند به زمین جهت گرم کردند وی را به‌شدت مورد حمایت خود قرار دادند؛ بیراوند به سمت هواداران پرسپولیس رفت و به تشویق‌های آنان پاسخ داد.

* اسماعیلی و بیرانوند پیش از آغاز بازی یکدیگر را در آغوش هم گرفتند.

 * گاندو عروسک نمادین باشگاه ذوب‌آهن، به سمت هواداران دوتیم رفت و به سمت آنان گل پرتاب کرد.

 * در لیست بازیکنان ارائه شده به خبرنگاران، نام تیم پرسپولیس تهران به اشتباه «پرسپولیس خوزستان» درج شده بود، ذوب‌آهن در دیدار  قبلی در فولادشهر خود میزبان فولاد خوزستان بود و احتمالا همین موضوع باعث اشتباه در لیست شده است؛ همچنین نام کوچک کمال کامیابی‌نیا نیز در لیست به اشتباه «جلال» در درج شده است. این موضوع باعث شد تا لیست‌ها عوض شود اما اشتباه روی نام کامیابی نیا همچنان وجود دارد.

* تیم پرسپولیس به محض ورود خود به زمین جهت گرم کردن، با تشویق پرشور هواداران تیم خود مواجه شدند؛ سید جلال حسینی نیز پس از تشویق هواداران پرسپولیس به سمت آنان رفت.

 * باشگاه ذوب‌آهن تعداد زیادی شال گردن را در بین هواداران تیم خود تقسیم کرد؛ هواداران با در دست گرفتن این شال‌ها صحنه‌ی زیبایی را در فولاشهر خلق کردند.

 * بازیکنان ذوب‌آهن پس از ورود به زمین به سمت هواداران تیم خود رفتند و به تشویق آنان پاسخ دادند.

 *  هواداران پرسپولیس با بنری مضمون به «شجاع با تعصب» در ورزشگاه حاضر بودند؛ خلیل‌زاده پس از تشویق‌های مکرر هواداران پرسپولیس به سمت آنان رفت و به احساسات آنان پاسخ داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها