خط حمله بی‌رحم استقلال و رحمتی

یکی از دیدارهای حساس هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر، تقابل استقلال و شهرخودرو است. دیداری که به میزبانی آبی پوشان و در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.

خط حمله بی‌رحم استقلال و رحمتی

در حالی که چند دیدار معوقه مربوط به هفته‌های یازدهم و دوازدهم باقی مانده، هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود که یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته، تقابل استقلال و شهر خودرو است.

آبی پوشان که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشتند و توانستند امتیازات قابل توجهی کسب کرده تا به صدر جدول نزدیک شوند، این فرصت را دارند تا با پیروزی در خانه مقابل یک حریف مستقیم، حداقل به رده دوم جدول صعود کنند و یا حتی شاید برای اولین بار در این فصل صدرنشین شوند. 

این دیدار به دلیل شرایط جدولی حساسیت‌های زیادی دارد که برخی عوامل بر این حساسیت‌ها اضافه می‌کند. یکی از اصلی ترین جذابیت‌های این بازی، تقابل استقلال با تیمی است که وظیفه حراست از دروازه آن بر عهده کاپیتان پیشین‌شان است. بی‌تردید حضور رحمتی در درون دروازه شهر خودرو می‌تواند در کانون توجهات در این بازی قرار بگیرد.

آنچه که این تقابل را دیدنی تر می‌کند، در بهترین فرم بودن دروازه‌بان شهر خودرو و مهاجمان استقلال است. استقلال که از خط حمله‌ای بی رحم و توانمند بهره می‌برد و با بیشترین گل زده تهاجمی ترین تیم در لیگ برتر است، از دو مهاجم زهراگین استفاده می‌کند که در رده‌های اول و دوم آقای گلی قرار دارند و رقابتی نیز در این راستا با هم دارند.

تقابل یک خط حمله خطرناک متشکل از دیاباته و قائدی(در صورت رفع کامل مصدومیت شیخ) با دروازه‌بانی که دارای عملکرد خوبی است می‌تواند از دیدنی‌های این بازی باشد. پیش از این استقلالی‌ها در مقابله با تیم‌هایی که از دروازه‌بان های خوبی استفاده می‌کردند و تعداد کمی گل خورده بودند، بهترین عملکرد را داشته و توانستند به ناصر سالاری، رشید مظاهری و پیام نیازمند در مجموع ۱۱ گل بزنند. 

حال باید دید خط حمله خطرناک و بی رحم استقلال این سناریو را مقابل شهر خودرو با رحمتی تکرار می‌کند یا این سنگربان شهر خودرو است که طلسم مهاجمان استقلال را می‌شکند.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۱۴ آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و امتیازات این بازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است. 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها