استقلال می‌تواند بهتر از این باشد

سرمربی سابق استقلال گفت: این تیم در حال حاضر بسیار خوب است اما این سقف توانمندی آن نیست و باید مدیران بکوشند تا کمبودها را با جذب چند بازیکن برطرف کنند.

استقلال می‌تواند بهتر از این باشد

آبی پوشان تهران در یازدهمین هفته از لیگ برتر توانستند به ششمین پیروزی متوالی خود در این مسابقات رسیده تا پس از این بازی به رده سوم جدول صعود کنند.

رضا نعلچگر پیشکسوت و سرمربی سابق آبی پوشان اظهار داشت: استقلال بازی بسیار سنگینی را پشت سر گذاشت. نساجی هم حریف خوب و قابل احترامی بود که بسیار نزدیک به آبی‌ها بازی کرد. این بازی پر هیجان، بسیار فیزیکی و پر برخورد بود و هر دو تیم شانس پیروزی داشتند که استقلالی‌ها از موقعیت‌های شان بهتر استفاده کردند تا در نهایت برنده این بازی بزرگ و نزدیک باشند.

وی افزود: اهمیت این پیروزی بسیار زیاد بود چون تیم استراماچونی قرار بود بعد از دو هفته وقفه در لیگ پیروزی هایش را ادامه دهد و شاید این هم خودش باعث شد تا قدری فشار روانی بر تیم ایجاد شود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: با وجود این که محمد دانشگر در این بازی حضور نداشت، خط دفاعی این تیم با روزبه چشمی عملکرد خوبی داشت و حضور ۴ مدافع در یک سطح برای تیمی که از ۳ مدافع میانی متمرکز استفاده می‌کند بسیار خوب است.

سرمربی سابق آبی پوشان گفت: استقلال خیلی خوب شده اما هنوز برای بهتر شدن جا دارد. فاصله بازیکنان نیمکت با بازیکنان اصلی هم خیلی زیاد نیست و این حاصل تمرینات خوبی است که استراماچونی برای تیم در نظر گرفته است. اما این تیم در بعضی پستها به اندازه کافی بازیکن ندارد. به عنوان مثال اگر در یک بازی غفوری به هر علتی نباشد بازیکن بعدی او کیست و تفاوتش با وریا چقدر است؟ مدیران استقلال باید تلاش کنند تا این کمبودها را برطرف نمایند و این کمبود بازیکن باعث نشود تیم در آسیا صدمه ببیند. 

نعلچگر در خصوص عملکرد سرمربی آبی پوشان گفت: تفکرات، رفتار و عملکرد استراماچونی مرا یاد جگیچ می‌اندازد و می‌توان این مرد ایتالیایی را با آن مربی قدیمی استقلال مقایسه کرد. استرا مثل جیگچ خیلی زود و خیلی خوب به بازیکنان جوان اعتماد می کند و به آنها بها می‌دهد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها