سیمئونه: اتلتیکومادرید در سال تغییر و تحول است

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید شکست تیمش مقابل بارسلونا در واندامتروپولیتانو را با توجه به شرایطی که تیمش در آن قرار دارد طبیعی می‌داند.

سیمئونه: اتلتیکومادرید در سال تغییر و تحول است

تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته (یکشنبه) در دیداری خانگی از هفته پازدهم لالیگا، مقابل بارسلونا که یکی از رقبای مستقیمش در کورس قهرمانی است شکست خورد. گل دیرهنگام لیونل مسی سبب شد که دومین باخت این فصل روخی‌بلانکو رقم بخورد و این تیم به رده ششم سقوط کند. اکنون میان اتلتیکومادرید و بارسلونای صدرنشین 6 امتیاز فاصله ایجاد شده است. با این حال دیه‌گو سیمئونه سرمربی قرمزوسفیدپوشان مادرید نگران اوضاع نیست.

سیمئونه گفت: تیم هر کاری که می‌توانست انجام داد. بازیکنان تمام کار‌هایی که خواسته شده بود را انجام دادند. اوضاع همینطور نخواهد ماند. یک بار هم توپ به جای اینکه به تیر بخورد داخل دروازه می‌رود. باید صبوری کنیم و بدانیم که تیم ما در سال گذار قرار دارد. خودم من کم‌طاقت‌ترین آدم هستم. باید تغییری قابل توجهی که در تیم‌مان ایجاد شده است را درک کنیم و بدانیم که این تیم از چه مقطعی در حال عبور است اما ما برای پیشرفت به زمان نیاز داریم. ما در تمام تورنمنت‌هایی که حضور داریم، در حال رقابت هستیم. من آنقدر قدرت و تعادل دارم که بدانم لیگ، پروسه‌ای طولانی است.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید با اشاره به گلی که لیونل مسی برای بارسلونا به ثمر رساند، افزود: او گلی فوق‌العاده زد. پشت محوطه جریمه برایش فضای زیادی ایجاد شد و وقتی که بازی اینطور باز می‌شود، او می‌تواند کارش را انجام دهد و همین اتفاق هم سرنوشت بازی را رقم زد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها