روز خوب گابریل کالدرون در لیگ برتر

با توجه به نتایج کسب شده در بازی‌های روزشنبه قطعاً گابریل کالدرون خوشحال‌ترین مربی بین مدعیان به شمار می‌رود.

روز خوب گابریل کالدرون در لیگ برتر

عصر  روز شنبه قرار بود پرسپولیس دقایقی پس از پایان دیدار سپاهان و استقلال، از نساجی مازندران میزبانی کند، اما این بازی به خاطر آلودگی هوای تهران لغو شد. با این اتفاق، پرسپولیسی‌ها باید در زمان دیگری، دیدار هفته دوازدهم خود را برگزار کنند. البته این جابه‌جایی در تقویم، در شرایطی رخ می‌دهد که سرخپوشان با خیال راحت‌تری کار را ادامه می‌دهند چرا که دیروز در دو بازی برگزار شده از هفته دوازدهم، سه مدعی قهرمانی متوقف شدند. شهر خودرو مشهد به شکل عجیبی مقابل صنعت نفت آبادان در خانه شکست خورد. یحیی گل‌محمدی که طی روز‌های اخیر با مشکلات بزرگی مواجه شده و در هر کدام از مصاحبه‌هایش از شرایط مدیریتی در باشگاه گلایه دارد، سه امتیاز این بازی را هم از دست داد تا صدرنشینی این تیم از دست برود.

در اصفهان، سپاهان و استقلال به مصاف هم رفتند. این بازی را می‌توان یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های فصل دانست. سپاهان پیش افتاد، استقلال ۲ گل زد و به بازی برگشت، اما در شرایطی که تنها چند ثانیه تا پایان کار باقی مانده بود، سپاهانی‌ها به گل تساوی رسیدند و امتیازات بین دو تیم تقسیم شد.

با این اتفاقات، سپاهان با ۱۱ بازی صاحب ۲۳ امتیاز و صدرنشین شد. شهر خودرو هم با همین تعداد بازی، ۲۳ امتیازی باقی ماند و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد. استقلال که می‌توانست با مقاومت ۳ دقیقه‌ای، ۳ امتیاز از اصفهان سوغاتی به تهران بیاورد و صدرنشین شود، همچنان برای رسیدن به صدر جدول باید منتظر بماند. پرسپولیس تیم چهارم است و بعد از ۱۱ بازی، ۱۹ امتیازی است که اگر دیروز به میدان می‌رفت، شرایط دچار تغییر می‌شد؛ ممکن بود بعد از بازی شماره ۱۲ خود، بالاتر برود و شاید هم به شرایط خود در جدول سر و سامان می‌داد یا حتی وضعیتش بدتر می‌شد.

با توجه به نتایج کسب شده در بازی‌های روز گذشته، قطعاً گابریل کالدرون خوشحال‌ترین مربی بین مدعیان به شمار می‌رود. او بدون اینکه تیمش به میدان برود، وضعیت خوبی در جدول پیدا کرد. بازیکنانش بیشتر استراحت می‌کنند، با تمرکز بالایی به سراغ حریف می‌روند، سایر رقبا امتیاز از دست دادند و پرسپولیس با علم به نتایج سایر رقبا و مدعیان، می‌تواند بازی‌های آینده خود را مدیریت کند.

 

منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها