سرمربی بعدی رئال مادرید مشخص شد + عکس

انتخاب رائول گونزالس به عنوان سرمربی جدید کاستیا یا همان تیم دوم رئال مادرید یک اتفاق تصادفی نیست بلکه بخشی است از برنامه بزرگ مدیران رئال برای آینده.

سرمربی بعدی رئال مادرید مشخص شد + عکس

رائول گونزالس» که به مدت 16 سال با پیراهن رئال مادرید در میادین به فتح دروازه‌ها می‌پرداخت، حالا به خانه بازگشته و هدایت تیم دوم رئال معروف به «کاستیا» را برعهده گرفته است تا آینده قوهای سپید اسپانیا را بسازد.

او با «زین‌الدین زیدان»، سرمربی فعلی رئال رابطه بسیار خوبی دارد و مدتی با او در سانتیاگو برنابئو هم‌تیمی بوده. بنابراین می‌توان به راحتی نتیجه گرفت که انتخاب رائول به عنوان یکی از اسطوره‌ها و محبوب‌ترین بازیکنان رئال برای هدایت تیم دوم باشگاه، تصمیم هوشمندانه‌ای بوده. او همانند زین الدین زیدان، نماد نسل جدید رئال مادرید محسوب می‌شود و سپردن هدایت کاستیا به او بخشی از یک برنامه بزرگ است.

در واقع مدیران باشگاه در صدد بودند تا آینده رئال را توسط اسطوره‌های باشگاه بسازند و حالا با حضور زیدان و رائول، این پروژه وارد فاز جدیدی شده است. ضمن اینکه مدیران باشگاه در صدد هستند تا قسمتی از این پروژه را نیز به دستان «فرانچسکو توتی» بسپارند، اسطوره فراموش‌نشدنی باشگاه رم که یکی از چهره‌های محبوب «فلورنتینو پرس» محسوب می‌شود.

فراموش نکنید که رائول مدتی در تیم‌های پایه مشغول کسب تجربه بود و اکنون سکان هدایت تیم دوم رئال را به دست گرفته؛ مردی که به خوبی با رئال مادرید، اتمسفر باشگاه و روحیات اتاق مدیریت آشنا است و می‌خواهد برگ تازه‌ای در تاریخ پرافتخارترین تیم اروپا رقم بزند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها