فونسکا: برای برد به ترکیه سفر کرده‌ایم

پائولو فونسکا شرایط فعلی تیم پایتخت ایتالیا را خوب ارزیابی می‌کند.

فونسکا: برای برد به ترکیه سفر کرده‌ایم

پائولو فونسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل باشاک شهیر در هفته پنجم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، درباره شرایط خوب مردان پایتخت ایتالیا توضیحاتی داد.

سرمربی تیم فوتبال رم گفت: به شرایط جدول رده‌بندی اهمیت نمی‌دهیم. شاید مساوی هم برای ما خوب باشد، اما رم همیشه برای برد به میدان می‌رود. باشاک شهیر از زمان بازی رفت با ما دیگر متحمل باخت نشده است. بازی دشواری خواهد بود، چون آنها در بهترین فرم خود هستند. علاوه بر این در خانه بازی می‌کنند و برای‌شان هم بازی مهمی است. با این حال رم برای برد به ترکیه آمده است.

وی در ادامه افزود: اوندر مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد و برای همه حضور او در این دیدار جالب است. در نهایت من هستم که در مورد ترکیب نهایی تصمیم می‌گیرم. آینده درخشانی در انتظار اوندر و چتین است. آنها هر روز در حال پیشرفت هستند و اهمیت زیادی برای ما دارند.

فونسکا همچنین اظهار داشت: پاستوره و فلورنتزی به دلیل مصدومیت در کنار ما نیستند، اما غیبت ژوان ژسوس به دلایل فنی است. در بازی‌های اروپایی نیاز نیست تمام بازیکنان با تیم سفر کنند.

سرمربی رم در پایان تصریح کرد: به برد در این بازی نیاز داریم. کسب سه امتیاز بسیار مهم است، بنابراین رم تیمی خواهد بود که حمله می‌کند. تغییرات زیادی نسبت به بازی قبل نداریم. نهایتاً دو تغییر در ترکیب خواهیم داشت. احتمالاً اوندر به جای کلایورت و اسپیناتزولا به جای فلورنزی به میدان می‌روند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها