سیمئونه: رونالدو یک قهرمان است

دیه‌گو سیمئونه تیمش را بدون ترس از نام یوونتوس به زمین می‌فرستد.

سیمئونه: رونالدو یک قهرمان است

دیه‌گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس در هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از عدم ترس در مواجهه با رقیب سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در این باره اظهار داشت: می‌دانم یوونتوس تیمی قدرتمند است. آن‌ها بازیکنانی عالی و سرمربی این تیم سبک بازی دقیقی دارد. یوونتوس همواره در تاریخ خودش یک قهرمان بوده و امسال هم شکل یک قهرمان خواهد بود.امیدوارم در استادیوم زیبای یوونتوس، بازی خوبی به نمایش بگذاریم. رونالدو یک قهرمان است و چیز بیشتری نمی‌توان در این باره گفت. او  شماره یک است و همیشه تفاوت‌ها را رقم می‌زند. البته حریف ما رونالدو نیست بلکه تمرکز من روی بازی با تیم یوونتوس است. ما بدون هیچ ترسی راهی زمین می‌شویم.

او درباره وضعیت ژائو فلیکس و بازیکنان جدیدش افزود:طی یک ماه گذشته ژائو مصدوم بود و نمی‌توانستیم روی او حساب کنیم اما  اخیرا به تیم   بازگشته است. به فلیکس نیاز داریم زیرا بازیکنی متفاوت است و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. او بسیار بااستعداد نشان می‌دهد و باید با تواضع و میل به پیشرفت، تلاش کند. هررا؟ عادلانه نیست که فقط در مورد او صحبت کنیم. فلیپه، ژائو فلیکس و تریپیر همه بازیکنان خوب و باشخصیتی  هستند. رنان لودی اخیرا به تیم ملی برزیل دعوت شد و اولین گل ملی‌اش را  هم  زد. همه بازیکنان در حال پیشرفت هستند و نتایج عالی ما  فرا خواهد رسید. 

سیمئونه در پاسخ به انتقادات از سبک بازی تیمش گفت:دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. در آینده کسی به خاطر نخواهد آورد شما در یک بازی 5 پاس خوب داده اید یا 30 پاس خوب. پیروزیاهمیت دارد و در تلاش هستیم نتایج تیم را بهتر کنیم. در تیم همه وضعیت خوبی دارند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها