فلیک: مولر بازوی تیم من است

هانس دیتر فلیک به چیزی غیر از سرگروهی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نمی‌اندیشد.

فلیک: مولر بازوی تیم من است

هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ستاره سرخ بلگراد در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، هدف اصلی باواریایی‌ها را سرگروهی دانست.

 سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در این باره گفت: من از زمان حضورم در اینجا لذت می‌برم. جو  بایرن  بسیار ویژه است.  به خوبی آماده دیدار مقابل ستاره سرخ شده‌ایم.ژروم بواتنگ بسیار خوب تمرین کرده اما من هنوز تصمیم نگرفته‌ام  در دفاع مرکزی چه بازیکنی بازی خواهد کرد. بواتنگ یکی از گزینه‌هاست. برخی بازیکنان به یافتن ریتم خودشان و برخی به استراحت نیاز دارند. باید همه شرایط را در نظر بگیریم. در مورد یک چیز اطمینان داریم؛ ما می‌خواهیم  صدرنشین گروه باشیم.

 او در ادامه افزود: مچ دست تیاگو آسیب دیده اما می‌تواند بازی کند. او بازیکنی همیشه در دسترس است، با این حال  مدتی تیم خوب عمل نکرده و من تصمیم گرفتم از جاشوا کیمیچ در پست شماره 6  اسنفاده کنم. بایرن خوش شانس است که تیاگو را در ترکیب خود در اختیار دارد. او می‌تواند در پست  شماره 6  یا 8  بازی کند. گزینه‌های زیادی در این پست‌ها داریم. وجود توماس مولر در زمین بسیار مهم است. او درک تاکتیکی خوبی دارد و می‌تواند بازوی  سرمربی در زمین باشد. مولر در حال حاضر در سطح بالایی بازی می‌کند و این برای ما بسیار مهم است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها