توخل: در این مقطع بازی در زمین رئال مادرید بسیار سخت است

توماس توخل به ابراز علاقه سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به بازیکن تیمش واکنش نشان داد.

توخل: در این مقطع بازی در زمین رئال مادرید بسیار سخت است

توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رئال مادرید در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ابراز علاقه زین‌الدین زیدان به امباپه، مهاجم پاریسی‌ها سخن گفت.

 او در این باره اظهار داشت: نمی‌دانم  زیدان چقدر امباپه را دوست دارد اما ما واقعا عاشق مهاجم خودمان هستیم. خوشحالیم که امباپه در ترکیب ما حضور دارد. وقتی نمی‌توانید بازیکن دلخواهتان را داشته باشید، نسبت به داشتنش حریص‌تر می‌شوید.این بازی به دلایل مختلفی نسبت به دیدار رفت بازی متفاوتی است. ما در مادرید بازی می‌کنیم و حضور در برنابئو یکی از سخت‌ترین کارها در فوتبال است. مادرید در سراسر زمین رهبران و کاپیتان های بزرگی دارد. رئال مادرید اخیرا عملکرد خوبی داشته و فرم درخشانی دارد. آنها پیروز‌ی‌های بسیار زیادی کسب کرده‌اند و دروازه این تیم به ندرت باز می‌شود.

او در ادامه افزود: بازی کردن در این مقطع مقابل رئال مادرید به خصوص در خانه حریف خیلی سخت است.یک تیم متعادل و خطرناک هستیم و برای آنها دردسرهای بزرگی ایجاد خواهیم کرد. عملکرد ما هنگام مالکیت توپ در مرحله گروهی فوق العاده بوده و این نکته مهم است. بدون تلاش کل بازیکنان تیم، امکان کسب پیروزی در تمام بازی‌ها وجود ندارد. اگر می‌خواهیم مقابل  رئال مادرید پیروز شویم، باید مانند قبل بازی کنیم. این دیدار نبرد بزرگی است. معیارهای خودمان را برای کسب موفقیت تعیین کرده‌ایم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها