سولسشایر: می‌توانیم به کاهش اختلاف با صدر جدول امیدوار باشیم

اولگنار سولسشایر تیمش را آماده برتری مقابل تیم تازه صعود کرده می‌داند.

سولسشایر: می‌توانیم به کاهش اختلاف با صدر جدول امیدوار باشیم

اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از عزم شاگردانش برای برتری سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اظهار داشت: متأسفم که شما را ناراحت می‌کنم اما این نشست در مورد ژوزه مورینیو یا مائوریسیو پوچتینو  نخواهد بود. می‌توانم این طور شروع کنم که بازگشت ژوزه مخصوصا برای شما و شاید برای من خوشایند است. می‌توانید در مورد هر چیزی دیگری حرف بزنید و بنویسید. در رابطه با پوچتینو ، باید بگویم همیشه ناراحت کننده است که یکی از همکاران خوب شما قبل از کریسمس شغلش را از دست بدهد. بهترین‌ها را برایش آرزو می‌کنم.در فوتبال هرگز شوکه یا غافلگیر نمی‌شوید. من باید روی خودمان تمرکز کنم.

او درباره مصدومان تیمش افزود: مک تومینای به مچ پایش آسیب زد و به همین خاطر چند هفته‌ای غایب خواهد بود. روخو را از دست دادیم و او مصدوم است، پوگبا هم مصدوم شده اما شاو،توانزبه و ماتیچ  به تمرینات برگشته‌اند. پس اوضاع بهتر است و عده بیشتری برمی‌گردند.شاید این 3 نفر آماده بازی نباشند چون مدت زیادی را به دور از میادین سپری کردند اما از نظر تعدد نفرات در تمرین، اوضاع‌مان بهتر می‌شود. فوسو منساه و اریک بایی از ناحیه زانو آسیب دیده‌اند که البته روند ریکاوری‌شان خوب پیش رفته است. البته هنوز به تمرینات برنگشته‌اند اما چندان هم دور از تیم نیستند. درست پس از آغاز تعطیلات ملی، اسکن دیگری از  پای پوگبا گرفته شد و هنوز مصدوم است. البته دیگر نیازی به گچ پا نیست اما طی  6، 7 هفته‌ای که از میادین دور بود، عضلات زیادی را از دست داد و به همین خاطر حالا به تدریج روی تردمیل راه می‌رود و با دوچرخه کار می‌کند. پوگبا هنوز چند هفته‌ای کار دارد اما امیدوار هستیم او را در سال 2019 ببینیم. باید به رتبه‌های بالاتر در جدول فکر کنیم. البته که رقابت خیلی نزدیک است اما فاصله زیادی با 4 تیم بالای جدول داریم. ماه آینده با منچسترسیتی بازی داریم، پس می‌توانیم به کاهش اختلاف فکر کنیم. 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها