نساجی - استقلال؛ آبی پوشان در انتظار سبقت تاریخی از پرسپولیس

در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم نساجی مازندران دوشنبه میزبان استقلال تهران است، شاگردان استراماچونی در صورت کسب امتیاز، از پرسپولیس رقیب سنتی خود پس از مدت‌ها پیشی می‌گیرند.

نساجی - استقلال؛ آبی پوشان در انتظار سبقت تاریخی از پرسپولیس

در یکی از حساس ترین مسابقات هفته یازدهم تیم استقلال از ساعت 14:30 در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران می رود. این مسابقه برای هر دو تیم حساسیت زیادی دارد. استقلال با 5 برد متوالی خود را تا رده چهارم جدول بالا کشید. آبی پوشان  6 هفته است که شکست نخورده اند اما تعطیلی لیگ ترمز آبی پوشان آماده و سرحال را بدجور کشید!

استقلال در آخرین بازی لیگ با 4 گل تیم صنعت نفت آبادان را درهم کوبید و 19 روز از آن مسابقه گذشته و حالا هواداران استقلال بی صبرانه منتظر دیدن تیم محبوب شان در میدان هستند البته این مرتبه حریف آبی پوشان تیمی سختکوش و سرسخت است. نساجی قائمشهر با وجود همه مشکلاتی که در این فصل داشته همچنان خود را در رده یازدهم جدول لیگ نگه داشته است.

نساجی 6 هفته است که برنده نشده است و در این بازی حساس می خواهد نوار ناکامی هایش را قطع کند. هواداران تیم شهر خسته عاشق نساجی هستند و با این تیم زندگی می کنند به همین دلیل  هواداران استقلال فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه قائمشهر را در اختیار دارند ولی قائمشهری ها مردمانی میهمان نواز هستند که همیشه تیم خودشان را تشویق می کنند و به تیم حریف کار ندارند. 

از نظر فنی استقلال با سیستم جدیدش تحول زیبایی در فوتبال باشگاهی کشورمان ایجاد کرده است و باید دید آبی پوشان می توانند روی زمین چمن مصنوعی هم به خوبی ورزشگاه آزادی بازی کنند یا نه؟ استقلال در صورت پیروزی بعد از 1300 روز در لیگ برتر بالاتر از پرسپولیس در جدول لیگ قرار می گیرد و می تواند پس از سه سال و نیم از پرسپولیس در جدول لیگ از حریف سنتی اش سبقت بگیرد. به همین دلیل پیروزی در قائمشهر برای استراماچونی و شاگردانش اهمیتی حیاتی دارد. استقلال که با 21 گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد با یک مساوی هم از پرسپولیس در جدول عبور می کند.

شیخ دیاباته و مهدی قائدی دو مهاجم  4گله استقلال اگر مقابل نساجی هماهنگ عمل کنند می توانند یک روز تاریخی را برای خودشان و تیم شان در قائمشهر رقم بزنند. خط دفاع و دروازه بان نساجی کار سختی مقابل خط آتش آبی خواهد داشت با این حال اگر نساجی بتواند بعد از 6 هفته پیروز شود دو پله در جدول لیگ بالا می آید و به رده نهم خواهد رسید و لطف بزرگی هم به پرسپولیس خواهد کرد تا همچنان بالاتر از استقلال در جدول لیگ باقی بماند.

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها