قهرهای ادامه دار سرمربی ایتالیایی استقلال

استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال بار‌ها به خاطر پرداخت نشدن مطالبات خود و بازیکنان قهر کرده است.

قهرهای ادامه دار سرمربی ایتالیایی استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران این روزها یکی از بهترین وضعیت سال های اخیرش از لحاظ فنی را پشت سر می گذارد و شاگردان آندره آ استراماچونی با کسب هفت برد پیاپی در لیگ‌ برتر و جام حذفی ضمن صعود به رتبه چهارم لیگ به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسیده اند.

در چنین شرایطی مشکلات مالی و اداری باشگاه بارها سبب اعتراض سرمربی ایتالیایی و شاگردانش شده است. ۱۴ آبان پس از برتری ۵ بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت در هفته دهم استرا و وریا به نشست خبری رفته و گلایه های تندی علیه مدیریت باشگاه مطرح کردند.

قهرهای ادامه دار سرمربی ایتالیایی استقلال

سرمربی آبی پوشان در آن نشست خبری با تهدید مدیران استقلال مدعی شد اگر تا ۲ هفته دیگر این مشکلات رفع نشود ادامه همکاری برای او مقدور نیست. سه روز پس از آن بازی بازیکنان استقلال دست به اعتصاب تمرین زدند تا با این کار آخرین هشدار را به امیرحسین فتحی و همکارانش اعلام کنند. بلافاصله پس از آن اتفاق با تامین منابع بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد تا به صورت موقت صدای اعتراض ها کاهش یابد.

شنبه این هفته هم در یک روز برفی شرایط برگزاری تمرین استقلال در زمین مجموعه ورزشی انقلاب و نفت تهرانسر فراهم نشد که این امر هم سبب دلخوری کادرفنی شد.

در ادامه اتفاق های عجیب تیم فوتبال استقلال، روز چهارشنبه، استراماچونی به دلیل اینکه اعضای کادر تدارکات این تیم کفش های او را از ورزشگاه نفت تهرانسر به مجموعه انقلاب نبرده بودند، قهر کرده و در تمرین تاکتیکی تیمش حاضر نشد.

البته به نظر می رسد استراماچونی از اتفاق های دیگری دلخور بوده و اهمال تدارکات تیم بهانه مناسبی شده تا او بار دیگر ناراحت شده و قهر کند.

قهرهای ادامه دار سرمربی ایتالیایی استقلال

تداوم چالشی که در هفته های اخیر بین مدیران استقلال با مرد منضبط ایتالیایی ایجاد شده، بی شک به این تیم آسیب می زند و مسائل کوچک و بزرگ باید با تعامل بین طرفین حل شود. هرچند استراماچونی از فوتبال حرفه ای وارد ایران شده و تمایل دارد مدیران باشگاه تحت قراردادش کارها را به صورت دقیق پیش ببرند، اما باید او آرام آرام با فضای فوتبال ایران انس بگیرد و بداند با توجه به مشکلاتی که در فوتبال کشورمان وجود وقوع اتفاق های این چنینی محتمل است. به همین دلیل قهر و اعتصاب های گاه و بی گاه او، استقلال را از مسیر اصلی اش خارج می کند.

از طرفی مدیران باشگاه هم باید سوء مدیریت هایی که در هفته های اخیر اتفاق افتاده کاهش دهند و شرایط یکی از بزرگ ترین تیم های آسیا را به سمت حرفه ای شدن پیش ببرند تا به راحتی گزک دست استرا داده نشود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها