دیاباته در حد تیام نیست

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: درست است که دیاباته خوب بوده، اما هنوز در حد تیام نیست.

دیاباته در حد تیام نیست

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و به نظرم از این بهتر نمی‌شود. البته مهم‌ترین مسئله اینجاست که این روند حفظ شود.

وی در مورد اینکه می‌گویند عیار استقلال مقابل تراکتور مشخص شد، گفت: استقلال به سایپا هم ۴ گل زد که خیلی از تیم‌ها را برده بود. صنعت نفت آبادان هم ۵ گل از تیم استراماچونی دریافت کرد. عیار استقلال دیگر مشخص شده و باید این روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره عملکرد دیاباته در این تیم تصریح کرد: درست است که دیاباته خوب بوده، اما هنوز در حد تیام نیست. استقلال هنوز یک مهاجم دیگر هم می‌خواهد. با این حال باید روی دیاباته سرمایه‌گذاری کنند که آخر فصل از تیم جدا نشود.

فتح‌الله‌زاده در خصوص مشکلات مالی باشگاه و ناراحتی استراماچونی و بازیکنان گفت: مشکلات مالی وجود دارد، اما فتحی خیلی تلاش می‌کند که مشکلات را حل کند. در این زمان بی انصافی است اگر مشکلات را گردن فتحی بیندازیم.

وی در پایان در واکنش به اینکه برخی از هواداران در ورزشگاه شعار‌هایی علیه مدیریت باشگاه می‌دهند خاطرنشان کرد: به هر حال آنها هم از مسائلی ناراحت هستند. مطمئنا با ادامه روند و نتایج خوب دیگر شاهد این مسائل هم نخواهیم بود.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها