گزارش تمرین امید

غیبت بازیکنان لیگ یکی و حضور کودکان زلزله‌زده+ عکس

امروز تمرین تیم فوتبال امید میهمانان ویژه ای داشت که برای دقایقی توجه ها را به خود جلب کردند.

غیبت بازیکنان لیگ یکی و حضور کودکان زلزله‌زده+ عکس

تمرین تیم امید ایران عصر امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال با حضور 24 بازیکن برگزار شد.

* مقابل درب ورودی زمین شماره دو آکادمی فوتبال کیسه‌هایی قرار داده شده که بازیکنان از روی آنها عبور کنند و کفش‌های آنها برای ورود به زمین چمن ضدعفونی شود تا آسیبی به این زمین نرسد.

*‌ بازیکنان تیم امید کشورمان در ابتدا به گرم کردن به وسیله توپ و همچنین کارهای کششی پرداختند. پس از آن زیر نظر پیروانی و شاهرودی به پاسکاری و ارسال پاس‌های بلند مشغول شدند و پس از این بخش به بازی درون‌تیمی در یک نیمه زمین با دروازه‌های کوچک پرداختند و برنامه‌های تیمی و دستورات تاکتیکی را مرور کردند.

* چهار دروازه‌بان تیم امید زیر نظر محمد حبیبی که با دروازه‌بان‌های تیم بزرگسالان هم کار می‌کند،‌ تمرینات اختصاصی خودشان را پشت سر گذاشتند.

* حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید به علت حضور در جلسه با تاخیر بر سر تمرینات عصر امروز بازیکنان تیم امید حاضر شد.

* دو کودک حادثه‌دیده در زلزله استان آذربایجان شرقی میهمانان ویژه تمرین تیم المپیک ایران بودند و به همراه کلیه اعضای تیم امید عکس یادگاری گرفتند. این دو کودک در گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران مدعی شدند که با عارف به تمرینات امروز تیم امید آمده‌اند.

* چند بازیکن تیم امید که از تیم‌های لیگ یکی دعوت شده‌اند، به خاطر برگزاری مسابقات لیگ آزادگان در تمرین امروز عصر غایب بودند.

* همزمان با برگزاری تیم امید کشورمان، تیم جوانان هم که در مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 19 سال آسیا مسابقات خودش را پشت سر می‌گذارد، در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال زیر نظر سیروس پورموسوی، فراز فاطمی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم تمرینات خودشان را برگزار کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها