هواداران پرسپولیس در قفس خونین !!

در دیدارپرسپولیس و فولاد خوزستان که در استادیوم فولاد آرنا برگزار شد، باز هم هواداران پرسپولیس تنها ماندند.


هواداران پرسپولیس در قفس خونین !!

پرسپولیس تهران که در چندین سال گذشته در چندین استادیوم به شدت امنیتش کاهش یافته بود و در وضعیت نه چندان مناسبی قرار داشته است، بار دیگر متوجه نبود امنیت برای هواداران خود شد، اتفاقی که دیگر تبدیل به یک عادت شده و اغلب هواداران این تیم به هنگام ورود به ورزشگاه‌های مخوف برای خود، عملاً قید سلامتی خود را می‌زنند.

 

پرسپولیس
 

این سوال هنوز پاسخ درستی را در بر نداشته است، اما حقیقت امر این است که هواداران پرسپولیس به شدت در نقطۀ کور ورزشگاه‌ها درچار بدترین صدمات می‌شوند و چرایی این ماجرا به هیچ عنوان مشخص نیست! به طور بسیار واضح این اتفاقات باعث شده تا حتی دیگر شاهد مشارکت کم پرسپولیسی‌ها بر روی سکوها باشیم! هرچند که باید استقبال باورنکردنی و میهمان‌نوازی فوق العادۀ بوشهری‌ها  را در مقابل پرسپولیس به عنوان یک شاخص رفتاری فوق العاده و فرهنگی ستودنی خطاب کرد، مخاطبینی که مدعی هیچ گونه لقب و عنوانی نیستند، اما با رفتار خود بر سر زبان‌ها قرار می‌گیرند.

در دیدار  پرسپولیس و فولاد خوزستان، باز هم هواداران پرسپولیس به شکلی عجیب متوجه نبود امنیت شدند تا درگیری‌های بدون توجیه صورت گرفته، کار را به شلیک گاز اشک‌آور برای آرام کردن جو نماید و حقیقتاً باید تاسف خورد بابت فوتبالی که هوادار در آن امنیت ندارد؛ آن هم به جرم حمایت از تیم محبوب خود!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها