درخشان: باید تا نیم فصل به مربیان زمان بدهیم

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حداقل باید به مربیان تا نیم فصل زمان بدهیم و از آن‌ ها حمایت کنیم.

درخشان: باید تا نیم فصل به مربیان زمان بدهیم

حمید درخشان سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار کرد:  در تلاشیم تا هفته به هفته بازی‌های لیگ برتر فوتبال با کیفیت بیشتری برگزار شود. نگاه به لیگ باید به گونه‌ای باشد که امکانات بیشتری داشته باشیم تا پیشرفت بیشتری داشته باشیم. نباید به شکلی باشد که بگوییم این هفته گل‌های زیادی رد و بدل نشده است. دلیل این مضوع این است که باید به دنبال توسعه نگرش تاکتیکی باشیم.

او ادامه داد: تیم‌ها باید تلاش کنند بازی‌های زیباتری را انجام دهند تا رشد بیشتری را در نوع بازی کردن تیم‌ها شاهد باشیم.

درخشان درباره تغییراتی که در راس کادر فنی تیم‌ها صورت گرفته است گفت: برخی مواقع مدیران برای نگه داشتن صندلی‌های خود دست به چنین تغییراتی می‌زنند. در ابتدای فصل مدیران برای انتخاب سرمربی عجله می‌کنند، وقتی هم که سرمربی را انتخاب می‌کنند، خیلی صبور نیستند تا به او اجازه و زمان بدهند. تا تیم شان به بن بست می‌رسد، تصمیم به تغییر می‌گیرند. در ابتدای فصل باید در انتخاب مربیان مان دقت بیشتری داشته باشیم. باید زمانی که مربی تیم مان را انتخاب می‌کنیم، از او حمایت هم انجام دهیم. من اعتقاد دارم حداقل تا نیم فصل باید به مربیان زمان داده شود.

او ادامه داد: همه امکانات را باید در اختیار مربی گذاشت، اما وقتی یک مربی از هفته سوم مشکل مالی دارد، قطعا او تا هفته نهم و دهم دوام نمی‌آورد. ما مربی را می‌آوریم، اما او را در گیر مسائل حاشیه‌ای و بی پولی می‌کنیم. اجازه نمی‌دهیم تمرکز داشته باشد. بازیکنان دسترسی به مدیر عامل ندارند و موضوع بی پولی را با مربی در میان می‌گذارند. همین باعث می‌شود که مربی تمرکز نداشته باشد.

با عوض کردن سرمربی اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و در ادامه آن همان نگرانی‌ها ادامه خواهد داشت.

درخشان درباره شرایط نامناسب سکو‌ها بیان کرد: اتفاقاتی که در سکو‌ها رخ می‌دهد، خطر بزرگی است. عزیزانی که به تماشاگران نظارت می‌کنند باید بدانند که موضوع مواد مخدر در ورزشگاه‌ها کار خطرناکی است. اگر این مضوع در حال حاضر رسیدگی نشود، در آینده هم نمی‌شود، آن را کنترل کرد. باید تدابیری در استادیوم اتخاذ شود. شاید فحاشی کردن، صدمه‌ای به دیگران نداشته باشد، اما استعمال مواد اگر در ورزشگاه‌ها رایج شود، کار خطرناکی است.

او درمورد مبالغی که کمیته انضباطی بابت جریمه‌ها از تیم‌های لیگ برتری دریافت می‌کند، گفت: من نمی‌خواهم بگویم که این پول‌ها کجا استفاده می‌شود. این در حیطه من نیست، اما نظم و قانون همه جا باید برقرار شود. البته این کار فقط یکی از قسمت‌های بازدارنده است. همین که یک تیم یا یک بازیکن جریمه می‌شود، تلنگری برای آن‌ها است تا دیگر تکرار نشود. شاید همان لحظه نه، اما بعد‌ها تاثیرگذاری این موضوع را همه خواهیم دید. تا بازیکنان کمتر بی انضباطی کنند. البته این که این پول‌ها کجا هزینه می‌شود را باید کمیته برگزار کننده مسابقات پاسخگو باشد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها