استعفای مهاجری بعد از توقف نساجی

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به دنبال توقف خانگی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان از سمت خود کناره‌گیری کرد.

 استعفای مهاجری بعد از توقف نساجی

محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از تساوی بدون گل نساجی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: واقعاً شرمنده هواداران شدیم. این آخرین بازی بود که مسئول فنی تیم نساجی بودم. خیلی سختی کشیدیم و خیلی‌ها قول دادند و ما نیز تلاش کردیم تا مردم را خوشحال کنیم، اما نشد و من تمام تقصیرها را گردن می‌گیرم. مردم قائمشهر لایق بهترین‌ها هستند و باید اعتراف کنم زمانی که مسئولیت این تیم را قبول کردم نمی‌دانستم این باشگاه چه جایگاهی دارد. قطعاً اگر این عشق و جایگاه نساجی و مردم به این تیم را می‌دانستم تیمی بهتر، باتجربه‌تر و با بودجه بیشتری را می‌بستم تا این اتفاقات نیفتد و من مردم را خوشحال ببینم. نمی‌خواهم شاگردانم را زیر سؤال ببرم و امروز نیز به آنها گفتم که شرف خود را وسط گذاشتند و من به آنها افتخار می‌کنم، اما اتفاقی که باید بیفتد تا به امروز نیفتاده است.

وی تأکید کرد: ما امروز نیز مانند دیدار مقابل فولاد خوزستان 90 دقیقه فوتبال بازی کردیم. با احترام به نفت آبادان امروز حاکم توپ و میدان بودیم، اما توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. فوتبال ایران باید از قائمشهر، نساجی و ورزشگاه شهید وطنی درس بزرگی را بگیرد. امروز چه به لحاظ فوتبالی که تیم نساجی ارائه داد و به چه لحاظ حمایت هواداران از تیم اتفاق ویژه‌ای در تاریخ فوتبال ایران بود. هواداران ما از ابتدای بازی تا 30 دقیقه بعد از پایان مسابقه ما را تشویق کردند. اتفاقی که اگر خواب بودیم نیز باید ما را بیدار کرده بود، مگر اینکه خودمان را به خواب زده باشیم، چون کسی که خود را به خواب زده باشد، نمی‌توان از خواب بیدار کرد. من اصلاً نمی‌خواهم مردم را اذیت کنم. 35 سال است که به‌عنوان بازیکن و مربی در این فوتبال حضور داشتم، اما درس‌های بزرگی از مردم قائمشهر گرفتم. پیش از این نیز در تیم‌های پرتماشاگر حضور داشتم و در ابومسلم بازی کردم، اما چه خوش‌مان بیاید و چه نیاید تا به امروز هواداری به خونگرمی هواداران نساجی ندیده‌ام. فوتبال ایران به نساجی و هواداران این تیم بدهکار است و ای وای بر ما قدر این سرمایه بزرگ را نمی‌دانیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سؤال که باید استعفای او از هدایت نساجی را قطعی بدانیم، گفت: بحث استعفا در میان نیست، اما من دیگر نمی‌توانم در این تیم کار کنم. تا امروز نیز با دلم کار کردم. هیچ‌گاه در دوران مربیگری خود اهل گله و شکایت نبودم و به دنبال منت گذاشتن بر سر کسی نیستم. این شالی که امروز بر گردن من است را تا آخرین روز زندگی نگه خواهم داشت. این شال را محمد، طرفدار روشندل تیم نساجی بعد از متبرک کردن در کربلا به من داد و من این را تا آخرین روز زندگی‌ام نگه خواهم داشت.

مهاجری خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا در دو دیدار اخیر توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد. تمام ترس من در این دیدار این بود تا مثل دیدار گذشته مقابل فولاد یک گل اتفاقی نخوریم و باز هم بازنده زمین را ترک کنیم. برای رسیدن به گل هر راهی را که فکر می‌کنید باید انجام داد. ما رفتیم اما به نتیجه نرسیدیم. به تیمم افتخار می‌کنم، چرا که امروز صنعت نفت که هفته گذشته تراکتور را شکست داده بود مقابل ما با تمام وجود دفاع می‌کرد.

وی با اشاره مجدد به هواداران نساجی عنوان کرد: اگر من همچنان در تیم نساجی به کار خود ادامه دهم روزهای خوبی در انتظار هواداران عاشق این تیم نیست. هواداران نساجی لایق بهترین‌ها هستند و من نمی‌توانم این بهترین‌ها را برای آنها فراهم کنم. اهل ناز کردن و اینگونه مسائل نیستم. با دلم کار کردم و با دلم نیز تصمیم می‌گیرم. چون چیز بیشتری نمی‌توانم ارائه کنم، تصمیم به جدایی گرفتم. دست تک‌تک هواداران نساجی را می‌بوسم و هر کجا که باشم با شنیدن نام آنها به نیکی یادشان خواهم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها